Αντίσταση - οργάνωση – αγώνας

Μόνιμη και σταθερή δουλειά, μισθοί, ασφάλιση-περίθαλψη, σπουδές, ελευθερίες ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Με σωματεία όργανα αντίστασης και διεκδίκησης ενάντια στην υποταγή, τη συνδιαχείριση και το συμβιβασμό

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Καταγγέλλουμε τις πιέσεις της διοίκησης σε σχέση με την καταχώρηση ύλης και απουσιών σε περίοδο καραντίνας

 

Καταγγέλλουμε την ομοβροντία πιέσεων από διάφορους φορείς της διοίκησης σε σχέση με την καταχώρηση ύλης - απουσιών σε περίοδο καραντίνας και κλειστών σχολείων

Τα σχολεία παραμένουν κλειστά σε μεγάλο μέρος της χώρας – απαιτούμε νέα δραστική μείωση της ύλης

Ενώ η κυβέρνηση συνεχίζει να μην παίρνει ούτε μισό μέτρο για το άνοιγμα των σχολείων με ασφάλεια έναντι της πανδημίας, αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο οι (με το «καλό» και το «κακό») πιέσεις της διοίκησης και κάποιων συντονιστών απέναντι σε συναδέλφους για να δηλώσουν ότι καλύπτουν την ύλη ενώ τα σχολεία είναι κλειστά καθώς και για να καταχωρήσουν απουσίες!

Στελέχη της διοίκησης ή κάποιοι συντονιστές που αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους ως διοίκηση, απειλούν με διώξεις συναδέλφισσες και συναδέλφους που αρνούνται να νομιμοποιήσουν την κανονικότητα της τηλε-«εκπαίδευσης», μην καταχωρίζοντας απουσίες (από πού;) σε μαθητές και μην αναγνωρίζοντας το τι πραγματεύτηκαν κατά την τηλε-«εκπαίδευση» ως ύλη που καλύφθηκε. Τα συγκεκριμένα στελέχη της διοίκησης κάνουν πως ξεχνούν:

- ότι τα σχολεία είναι κλειστά από τις 7 Νοέμβρη.

- ότι η διαδικασία της τηλε-εκπαίδευσης δεν εγγυάται καμία καθολικότητα και απογειώνει τις ήδη υπάρχουσες ανισότητες, ιδιαίτερα ενάντια σε μαθήτριες και μαθητές που ζουν σε δύσκολες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες.

- ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν ευθύνη απέναντι στους μαθητές τους, όταν βάζουν υπογραφή σε «ύλη που έχει διδαχθεί», και πως τέτοια δήλωση δεν μπορεί να γίνει όταν αφορά μόνο τμήμα του μαθητικού δυναμικού, μόνο αυτούς που «μπορούν».

Η αναλγησία της κυβέρνησης, άλλωστε φάνηκε από το γεγονός ότι αναπροσαρμογή ύλης έγινε μόνο στα μαθήματα πανελλαδικών, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η χαμένη ύλη της προηγούμενης τάξης λόγω της περσινής καραντίνας, ύλη που σε πολλά μαθήματα ήταν προαπαιτούμενη ως προς την κατανόησή της για την ύλη της επόμενης τάξης.

Όσο μας αφορά, ως εκπαιδευτικοί που έχουμε ευθύνη απέναντι στα παιδιά του λαού, δεν πρόκειται να γίνουμε συνένοχοι στο έγκλημα. Όσο τα σχολεία είναι κλειστά, δεν βάζουμε υπογραφή σε κανένα προχώρημα ύλης, αφού αυτό το «προχώρημα» αποκλείει όλο και περισσότερους.

Όταν το καράβι πετάει επιβάτες στη θάλασσα, εμείς θα παλέψουμε να τους τραβήξουμε πάλι επάνω. Και να μην συνεχίσουν κανονικά το «ταξίδι» όσοι και όπως μπόρεσαν να μείνουν πάνω σε αυτό!

·         Καταγγέλλουμε αποφασιστικά τις πιέσεις που ασκούνται για να νομιμοποιηθεί η διαδικασία απογείωσης των ανισοτήτων και μαζικού αποκλεισμού των μαθητών, μέσω της κίβδηλης «κάλυψης ύλης» αλλά και της καταχώρησης απουσιών, ενώ τα σχολεία είναι κλειστά.

·         Δεν δηλώνουμε ως διδαχθείσα καμία ύλη που πραγματευτήκαμε μετά τις 6 Νοέμβρη

·         Άμεση δραστική μείωση της ύλης σε όλες τις τάξεις – άμεση κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων – καμία αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια.

·         Καλούμε τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ να πάρουν θέση απέναντι στις πιέσεις της διοίκησης και όχι να τις καλύπτουν, σφυρίζοντας αδιάφορα.

·
Κάτω η επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης».

1/2/2021



24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είστε υπέρ του να επιστρέψουν μαθητές και εκπαιδευτικοί στα σχολεία με τους όρους της κυβέρνησης ναι ή όχι; Γιατί αν δεν είστε γιατί δεν λέτε το απλό ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ; Γιατί δεν λέτε το απλό ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΣΩ ΜΕΧΡΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ; Στο δίλημμα σχολεία ανοιχτά με κίνδυνο της ζωής μας και σχολεία κλειστά η σωστή απάντηση είναι ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Ναι αν δεν μπορούμε να αποτρέψουμε το άνοιγμα των σχολείων όπως το κάνει η κυβέρνηση τότε το σωστό είναι να ΜΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ μέχρι η κυβέρνηση να δώσει λύσεις ώστε να μπορούμε να γυρίσουμε με ασφάλεια.

Εσείς όμως όπως και σύσσωμο το συνδικαλιστικό κίνημα και η εκπαιδευτική κοινότητα αποδέχτηκε δυστυχώς το άνοιγμα των δημοτικών, γυμνασίων, λυκείων και την επιστροφή μαθητών και εκπαιδευτικών ενώ ξέραμε ότι τα πράγματα είναι επικίνδυνα και να που αποδεικνύεται πόσο καταστροφικό είναι αυτό. Όχι λοιπόν ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ μαθητές και εκπαιδευτικοί πίσω αν η κυβέρνηση δεν ανοίξει με ασφάλεια τα σχολεία. Εδώ όμως έγινε το ακριβώς ανάποδο και πραγματικά είναι να εξοργίζεσαι και να απορείς. Αντί να ξεσηκωθούμε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί και να πούμε το αυτονόητο ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΕΦΟΣΟΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ,αντί να πούμε στην κυβέρνηση ΛΥΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ εμείς πάμε σαν πρόβατα στην σφαγή και το χειρότερο είμαστε οκ με αυτό. Και δεν είδα να λέτε εσείς, οι παρεμβάσεις, το ΠΑΜΕ, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ κάτι διαφορετικό. Μια χαρά το αποδέχεστε όλοι.

Αντί να απευθυνθεί το συνδικαλιστικό κίνημα και οι παρατάξεις (ειδικά οι δήθεν αριστερές) στους γονείς και να τους εξηγήσει, να τους πείσει πόσο επικίνδυνη είναι η κατάσταση για αυτούς και τα παιδιά τους αν γυρίσουμε πίσω με αυτούς τους όρους, αντί να ξεσηκωθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί και να πουν ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ και να μην πάει ΚΑΝΕΝΑΣ, κανένας όμως στα σχολεία, να λέγανε και οι γονείς ΌΧΙ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, αντί να συμβάλετε στο να χτιστεί ένα τέτοιο μαζικό μέτωπο με γονείς και μαθητές που θα ασκούσε τέτοια πίεση στην κυβέρνηση ώστε να την αναγκάσει να λάβει μέτρα εσείς κάνετε τα ακριβώς ανάποδα. Και να που αποδεικνύεται ότι το άνοιγμα των σχολείων μας πάει από το κακό στο χειρότερο.

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

Σωστή φαίνεται η άποψη που εκφράζει στο σχόλιο του ο «Προμηθεύς Επαναστάτης» αλλά μονάχα ως προς το ένα σκέλος (ανοιχτά σχολεία με ασφάλεια). Κάνει λάθος ότι «δεν μας πέρασε από το μυαλό» ή ότι δεν εκφράσαμε ποτέ και δεν παλέψαμε το «ανοιχτά σχολεία με ασφάλεια». Σε κάθε περίπτωση η άποψη του «Προμηθεύς Επαναστάτης» έχει κάποιες σοβαρότατες αδυναμίες: Πρώτον, δεν απαντάει καθόλου σε σχέση με το αντιδραστικότατο εργαλείο της τηλ-«εκπαίδευσης», που χρησιμοποιείται και θα χρησιμοποιηθεί από την κυβέρνηση με κλειστά σχολεία «αφού δεν μπορούν να ανοίξουν με ασφάλεια» ή όπου αλλού κρίνει ότι θέλει να αντικαταστήσει την «κανονική εκπαίδευση».
Και, δεύτερον, από τη στιγμή που δεν μπορέσαμε να αποτρέψουμε το άνοιγμα των σχολείων για τους γνωστούς λόγους, που και ο ίδιος αναφέρει, τι θα έπρεπε να πούμε και, κυρίως, να κάνουμε; Να μη παρουσιαστούμε στο σχολείο αφού δεν ανοίγουν με ασφάλεια εμείς, που το λέμε και το εννοούμε; Μια άποψη είναι σωστή όχι μόνο αν είναι «σωστή» στη θεωρία αλλά κυρίως όταν συμπεριλαμβάνει το όλο πρόβλημα και δεν λειτουργεί στο φαντασιακό.

Ζ

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ. Σε κάθε περίπτωση το "ναι στα κλειστά σχολεία" (αφού δεν μπορούν να ανοίξουν με ασφάλεια) και άρα "ναι στην τελ"εκπαίδευση", δεν είναι αγωνιστική πρόταση, πρόταση με την οποία επί της ουσίας συμφωνούν όλοι (ΟΛΜΕ-ΠΑΜΕ)και με τους οποίους δήθεν, όπως λανθασμένα ισχυρίζεται ο "Προμηθέας", δεν λέμε τίποτα το διαφορετικό.

Ζ

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις όλο αυτό τον καιρό με την πανδημία μου δίνετε την εντύπωση ότι αντιμετωπίζετε το ζήτημα της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ το ίδιο με τα εργασιακά, τα οικονομικά κλπ και αυτό αποδεικνύει το πόσο επικίνδυνη αλλά και χρεοκοπημένη είναι η "αριστερά" στη χώρα μας. Επειδή εσείς έχετε κάτι μέσα στο μυαλό σας δεν βλέπετε την πραγματικότητα και η πραγματικότητα είναι ότι ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ και όχι μεγαλοαστοί αλλά των ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ-ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ (ανθρώπους που δήθεν για αυτούς παλεύετε). Θέλετε σχολεία ανοιχτά με ασφάλεια αλλά αυτό δεν υλοποιείται από την κυβέρνηση, δεν μπορούμε να το ανατρέψουμε οπότε το αποδέχεστε και λέτε "ας γυρίσουμε και οργανώνουμε τον αγώνα μας μέχρι να αντιστραφούν οι όροι".

Κοίτα εάν αυτό αφορούσε άλλα ζητήματα δεν θα με πείραζε ιδιαίτερα αλλά όταν ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΖΩΕΣ τότε αυτή η στάση είναι τουλάχιστον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Δηλαδή μας λέτε ότι πρέπει ντε και καλά να κινδυνεύουν να αρρωστήσουν εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς κλπ, μας λέτε να συνεχιστεί η διασπορά του ιού και η αύξηση στα κρούσματα (που σημαίνει περισσότεροι άρρωστοι, νοσηλευόμενοι άρα και ΝΕΚΡΟΙ) μέσα από την αύξηση της κινητικότητας και του συνωστισμού που δημιουργείται μέχρι να μπορέσουμε να χτίσουμε το μέτωπο αντίστασης για να ανατρέψουμε την κατάσταση.

Ε ναι αυτό είναι εντελώς μα εντελώς όχι απλά λάθος αλλά ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ κατά τη γνώμη μου. Όχι για μένα είναι πάνω από όλα η ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ όχι μόνο η δική μου αλλά και των συμπολιτών μου. Ναι ανάμεσα σε αυτό και στην εξ'αποστάσεως ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ. Συγγνώμη που εκτιμώ και σέβομαι την ανθρώπινη ζωή και τάσσομαι υπέρ της ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ. Αυτή είναι η ιδεολογία μου, αυτό είναι μαρξισμός-λενινισμός για μένα.

Συνεχίζεται...

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

Επίσης η άποψη την οποία καλλιεργείτε γιατί αυτό λέτε στην πραγματικότητα ότι δήθεν θέλουν να αντικαταστήσουν τη δια ζώσης με την εξ'αποστάσεως είναι τουλάχιστον αντιδραστική αλλά και παράλογη και περισσότερο θυμίζει σενάρια επιστημονικής φαντασίας και τις ψεκασμένες ακροδεξιές ανοησίες που εκτοξεύουν οι διάφοροι "αντινεοταξίτες" παρά την άποψη κομμουνιστών. Η απόδειξη είναι το άνοιγμα των σχολείων όχι μόνο τον Σεπτέμβριο αλλά ακόμα και τώρα που τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Αν ήθελαν να αντικαταστήσουν την δια ζώσης με την εξ'αποστάσεως γιατί άνοιξαν τα σχολεία και δεν τα κράτησαν κλειστά μέχρι να τελειώνουμε οριστικά με την πανδημία; Γιατί θέλουν να τα ανοίξουν οπωσδήποτε ακόμα και τώρα που βλέπουν ότι ξεφεύγει το πράγμα;

Δεν είναι το πρόβλημα η τηλε-εκπαίδευση το πρόβλημα είναι αν εξασφαλίζονται οι όροι ώστε να μην φτάσουμε στην τηλε-εκπαίδευση. Ε αυτούς τους όρους ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ είναι πολύ απλό. Τι μας λέτε μέχρι να τους εξασφαλίσουμε ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ; Αυτή είναι η άποψή σας; Ναι εάν φτάνει το σύστημα υγείας στα όριά του, έχουμε πολλούς νεκρούς κάθε μέρα και αυξάνονται συνεχώς τα κρούσματα ενώ η κυβέρνηση δεν κάνει τίποτα για να δώσει λύσεις και μέσα στα σχολεία τότε ΤΑΣΣΟΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ. Γιατί; Γιατί ΤΑΣΣΟΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. Πόσο δύσκολο είναι αυτό να το καταλάβετε;

Και να στο αντιστρέψω; Θεωρείτε ότι ασκείται πίεση στην κυβέρνηση με κάποια συλλαλητήρια κάθε βδομάδα και μερικές στάσεις εργασίας; Γιατί εγώ δεν βλέπω κάτι τέτοιο αλλά το αντίθετο. Πιστεύεις ότι δεν θα ασκούσαν πίεση οι οργισμένοι γονείς που δεν θα έστελναν τα παιδιά τους σχολείο και θα απαιτούσαν από την κυβέρνηση να δώσει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ λύσεις στο πρόβλημα; Για σκέψου πανελλαδικά αν ξεσηκώνονταν οι γονείς των μαθητών ΟΛΩΝ των βαθμίδων και λέγανε ΜΑΖΙΚΑ ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ με αυτούς τους όρους. Για σκέψου να έλεγαν το ίδιο εκπαιδευτικοί, μαθητές σε όλη τη χώρα. Αυτό δεν θα ήταν πραγματική πίεση προς στην κυβέρνηση που θέλει να ανοίξει τα σχολεία;

Και να σου πω και κάτι άλλο; Μου κάνει εντύπωση που κάποτε φωνάζατε μέσα στις Πανελλήνιες για πενθήμερες απεργίες διαρκείας όσο αφορά το ωράριο ενώ τώρα που αφορά την υγεία μας ΤΙΠΟΤΑ. Τουλάχιστον να προχωρούσαν γι'αυτό οι εκπαιδευτικοί σε ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ μέχρι να ανοίξει με ασφάλεια τα σχολεία η κυβέρνηση θα ήταν κάτι που θα μου έδειχνε ότι το παίρνετε στα σοβαρά. Και όμως ούτε αυτό δεν προτείνει κανένας σας. Πως γίνεται κάποτε να κατεβάζατε συνεχώς προτάσεις για απεργίες διαρκείας και πενθήμερες επαναλαμβανόμενες και μάλιστα μέσα σε πανελλήνιες για άλλα ζητήματα ενώ τώρα για την ΖΩΗ και την ΥΓΕΙΑ μας δεν κάνετε το ίδιο; Που είναι το πιο σοβαρό από όλα. Δεν καταλαβαίνεις το παράλογο του πράγματος;

Συνεχίζεται...

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

Όσο αφορά την τηλε-εκπαίδευση δεν είναι δια ζώσης ούτε φυσικά την υποκαθιστά αλλά μπορεί να γίνει μάθημα όχι της ποιότητας της δια ζώσης αλλά ναι είναι εκπαίδευση. Και να σου πω αν από την πρώτη στιγμή είχε προσανατολιστεί το εκπαιδευτικό κίνημα να παλέψει ώστε ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΟΡΟΙ για την τηλε-εκπαίδευση ώστε να αποκτήσουν λάπτοπ και ίντερνετ όλοι οι μαθητές τα πράγματα θα ήταν καλύτερα. Αλλά εσείς βγαίνατε από τον Μάϊο έξω και φωνάζατε γενικά ενάντια στην εξ’αποστάσεως και δεν συμβάλλατε στο να χτιστεί ένα κίνημα και με γονείς και μαθητές ώστε να διεκδικήσετε όλοι μαζί ό,τι είναι απαραίτητο για να γίνονται μαθήματα με αυτόν τον τρόπο και να συμμετέχουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ και οι εκπαιδευτικοί. Σκέψου να αφήναμε τους μαθητές μας εντελώς στον αέρα αντί να προσπαθούμε ακόμα και έτσι να τους μάθουμε κάποια πράγματα.

Άρα εσείς λέτε να κάθονται απλά στον καναπέ τους και να περνάνε οι ώρες χωρίς να μαθαίνουν τίποτα απολύτως. Το ίδιο και οι εκπαιδευτικοί. Τουλάχιστον τώρα τους έστειλα και μερικές ασκήσεις να λύσουν, τους εξηγούσα και μερικά βασικά πράγματα κάτι που θεωρώ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ σε σχέση με το να κάθονται όλη μέρα και να μην κάνουν τίποτα απολύτως ή να παίζουν fortnite όλη μέρα. Εάν εσείς θεωρείτε ότι αυτό έπρεπε να γίνεται δηλαδή να περνάνε οι ώρες τους έτσι χωρίς καθόλου διάβασμα, χωρίς ασκήσεις κλπ ε τότε πρέπει να μας εξηγήσετε πως αυτό σας χαρακτηρίζει εκπαιδευτικούς.

Και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος αλλά και εσείς κάνετε μαθήματα μέσω τηλε-εκπαίδευσης έτσι δεν είναι; Και οι καθηγητές που πρόσκεινται στις αγωνιστικές κινήσεις, στις παρεμβάσεις. Εάν λοιπόν δεν αναγνωρίζετε την εξ'αποστάσεως σαν εκπαιδευτική διαδικασία γιατί...συμμετέχετε σε αυτήν; Γιατί συνεχώς αναφέρεστε στα θέματα σχετικά με τα βιβλία ύλης και τις απουσίες. Μα αν είναι έτσι τότε γιατί συμμετέχετε; Δεν είναι κάπως...αντιφατικό αυτό; Να μην αναγνωρίζεις την εξ'αποστάσεως σαν εκπαίδευση αλλά να...παίρνεις μέρος κανονικά σε αυτήν;

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών παλεύουν για την υγεία , τη μόρφωση και τη ζωή με δικαιώματα , με προκηρύξεις ,παρεμβάσεις , κινητοποιήσεις με ότι περνάει από το χέρι τους! Έχουν καταγγείλει την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης, που δεν δίνει δεκάρα για την υγεία του λαού, τόσο για τη διαχείριση της πανδημίας όσο και για το γεγονός ότι είναι μια ευκαιρία να επιτεθεί με σφοδρότητα στα δικαιώματα του λαού. Για το άνοιγμα των σχολείων παραθέτω προκήρυξη του Μαΐου
https://agkinekp.blogspot.com/2020/05/blog-post_5.html
Του Σεπτεμβρίου
https://agkinekp.blogspot.com/2020/09/blog-post_74.html
Αλλά και του Ιανουαρίου
https://agkinekp.blogspot.com/2021/01/blog-post_8.html
Είναι τέτοιο το αδιέξοδο του συστήματος που είτε ανοιχτά είτε κλειστά τα σχολεία είναι το ίδιο εγκληματικό γιατί τους όρους τους βάζει η κυβέρνηση από τη στιγμή που κουμάντο δεν κάνει ο λαός. Όπως φώναζαν οι Αγωνιστικές Κινήσεις για συνελεύσεις - διαδηλώσεις - απεργίες το ίδιο φωνάζουν και τώρα , θα το δεις σε κάθε ανάρτηση.
Για την τηλεκπαίδευση ,που τόσο πολύ αγαπάς, δεν μπορώ να την αποδεχτώ ως εκπαίδευση. Δεν υπάρχει εκπαίδευση χωρίς σχολεία και εκπαιδευτικούς. Οι μαθητές δεν χρειάζονται μόνο λαπτοπ και internet αλλά και σπίτια με θέρμανση, με δικό τους δωμάτιο και γονείς που να έχουν εργασία και πολλά άλλα. Η τηλεκπαίδευση είναι ένα εργαλείο που η κυβέρνηση χρησιμοποιεί για να πλήξει το δικαίωμα των μαθητών στην μόρφωση αλλά και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Δεν είναι επιστημονική φαντασία , είναι πραγματικότητα. Ορίστε οι προθέσεις της https://www.efsyn.gr/ellada/ekpaideysi/279824_domes-tilekpaideysis-anti-gia-sholeia-sta-mikra-nisia-zita-boyleytis-tis.Η Κεραμέως το είπε πολλές φορές "Ή τηλεκπαίδευση ήρθε για να μείνει" . Τελειώνω λέγοντας ότι κανείς δεν αγωνίζεται για λογαριασμό κανενός. Τα δικαιώματα κατακτιούνται με αγώνες και είναι ανάγκη να συμμετέχουν όλοι σε αυτό για να υπάρχει προοπτική. Οι αγώνες είναι συλλογικοί και όχι ατομικοί , όχι γιατί έτσι πρέπει αλλά γιατί οι πολλοί μαζί έχουν τη δύναμη και όχι ο καθένας μόνος του.
Γ.Π.

Ανώνυμος είπε...

Ποια υγεία; Που την βλέπεις την υγεία Γ.Π; Ιδού τα αποτελέσματα των ανοιχτών σχολείων που όλοι επιθυμείτε:

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/343178_kleista-sholeia-pano-apo-330-ta-sholeia-poy-ebalan-loyketa

Εννοείται πως έχουμε και συνέχεια αυτό είναι μόνο η αρχή...της αρχής. Επαναλαμβάνω τα σχολεία είναι ανοιχτά με τους χειρότερους υγειονομικούς όρους αυτή τη στιγμή. Κινδυνεύουμε όλοι μέσω έξαρσης της διασποράς. Και με αυτές τις συνθήκες τα σχολεία συμβάλλουν στη περαιτέρω εξάπλωση και μετάδοση-διασπορά του ιού. Ξανά λοιπόν ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ Ή ΚΛΕΙΣΤΑ; Δεν έχουμε τη δυνατότητα έτσι όπως είμαστε τώρα να επιβάλλουμε στην κυβέρνηση μέσω του αγώνα μας τις δικές μας προτάσεις. Η απόδειξη είναι ότι ανοίξανε τα σχολεία όπως τα ήθελε η κυβέρνηση. Οπότε τι γίνεται; Πάμε σαν πρόβατα στη σφαγή; Γιατί αυτή είναι η πρότασή σας. Την απορρίπτω. ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ και ας κοιτάξουμε πως μπορούμε να χτίσουμε μέτωπο τέτοιο ώστε να υλοποιηθούν οι διεκδικήσεις της εκπαιδευτικής και μαθητικής κοινότητας.

Όχι λοιπόν ενώ τα σχολεία ανοίγουν όχι με τους όρους που διεκδικούμε αλλά με αυτούς της κυβέρνησης χωρίς να μπορούμε άμεσα να το αποτρέψουμε και την ίδια ώρα τα κρούσματα αυξάνονται συνεχώς, έχουμε ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση εισαγωγών στα νοσοκομεία και η διασπορά ξεφεύγει η σωστή θέση για το τώρα είναι ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Αν θέλουμε να λέμε ότι αγωνιζόμαστε για την υγεία του λαού.

Ερώτηση Γ.Π συμμετείχες στα μαθήματα μέσω της πλατφόρμας; Έκανες μάθημα; Γιατί αν συμμετείχες την αναγνώρισες την τηλεκπαίδευση κανονικά. Εκτός και αν κάνατε αποχή όλο αυτό το διάστημα και δεν μπαίνατε καθόλου για μάθημα. Δεν το διάβασα όμως αυτό κάπου δεν καλέσατε ποτέ σε αποχή από τα μαθήματα. Άρα συμμετείχατε. Άρα την αναγνωρίσατε σαν εκπαίδευση. Αντίφαση μεταξύ λόγου και πράξεων αυτό βλέπω. Εκτός και αν κάνω λάθος. Διόρθωσέ με σε αυτήν την περίπτωση.

Προβλήματα κοινωνικά υπάρχουν έτσι και αλλιώς για τα παιδιά των εργατικών-λαϊκών οικογενειών ακόμα και για την δια ζώσης εκπαίδευση. Ή μήπως τώρα με την τηλεκπαίδευση προέκυψε το πρόβλημα της θέρμανσης τα σπίτια των παιδιών αυτών; Πολλά παιδιά σε πάρα πολλά σχολεία κρυώνουν στις τάξεις τους. Είναι καινούριο αυτό τώρα προέκυψε; Η τηλεκπαίδευση είναι το πρόβλημα ή η αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης που όχι μόνο δεν λύνει τα ζητήματα αυτά αλλά τα αναπαράγει; Γιατί λοιπόν δεν απαιτείς από την κυβέρνηση να δώσει λύσεις σε αυτά τα σοβαρά ζητήματα και εναντιώνεσαι στην τηλεκπαίδευση; Να σου πω κάτι αν από την αρχή είχατε επικεντρωθεί στο να δημιουργηθεί ένα μαζικό μέτωπο ακριβώς για την λύση αυτών των προβλημάτων αντί να φωνάζετε από την αρχή εναντίον της τηλεκπαίδευσης γενικά μπορεί και να κερδίζαμε και κάτι.

Σοβαρά τώρα απάντησέ μου γιατί φωνάζατε στο παρελθόν για πενθήμερες επαναλαμβανόμενες και απεργίες διαρκείας εδώ και τώρα για άλλα ζητήματα όπως ωράριο, αξιολογήσεις, συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, μειώσεις μισθών κλπ ενώ τώρα που έχουμε να κάνουμε με την ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ (που νομίζω θα συμφωνήσεις ότι είναι πάνω από όλα και σαφώς το πιο σημαντικό από τα προηγούμενα) δεν λέτε τα ίδια;

Τέλος κάντε ένα κόπο και μπείτε να διαβάσετε εδώ κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία και πηγές σχετικά με τα κρούσματα και την διασπορά σε σχολεία σε άλλες χώρες όπως Αυστρία, Γερμανία και αλλού και για να καταλάβετε ότι δεν παίζουμε με αυτά:

https://eksegersi.gr/paideia/%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%8D-%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CE%BD-2/

https://eksegersi.gr/ygeia/%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%8A%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B5%CE%AF/

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι ακόμα γιατί το ξέχασα πριν. Πράγματι η τηλεκπαίδευση ήρθε για να μείνει και ναι μπορεί και να αξιοποιηθεί στις περιπτώσεις καταλήψεων ή ακόμα και για να αντικαταστήσει σε ορισμένες περιπτώσεις την δια ζώσης εκπαίδευση πχ σε νησιά και άλλες περιοχές. Άλλο αυτό και άλλο να δίνουμε την εντύπωση ότι ήρθε το τέλος της δια ζώσης γενικά. Αυτό είναι παράλογο. Ξαναλέω η απόδειξη είναι ότι ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ εν μέσω έξαρσης. Γιατί λοιπόν εφόσον θέλουν να...καταργήσουν μια και καλή την δια ζώσης δεν συνεχίζουμε με τηλεκπαίδευση; Αν δεν καταλαβαίνεις πόσο παράλογο είναι αυτό τότε τι να πω;

Είναι πολύ απλό πάλεψε εναντίον της τηλεκπαίδευσης εκεί όπου αυτή θα αξιοποιηθεί για αυτούς τους λόγους. Όχι όμως εν μέσω έξαρσης μίας πανδημίας όπου κινδυνεύει ο λαός. Και φυσικά μέσα στην πανδημία δώσε τη μάχη ώστε να λυθούν όλα τα προβλήματα τα οποία θέτεις και εσύ πολύ σωστά. Γιατί δεν σκέφτεστε έτσι αλλά ακολουθείτε ένα ΑΚΡΑΙΑ ΕΜΜΟΝΙΚΟ, ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ τρόπο σκέψης;

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

1) Θα το πω ξανά , το άνοιγμα των σχολείων είναι το ίδιο εγκληματικό με το κλείσιμο. Τους όρους τους βάζει η κυβέρνηση και όχι εμείς ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 περιπτώσεις. Αν κριθεί ότι το άνοιγμα εξυπηρετεί την επίθεση στο λαό , τα σχολεία ανοίγουν. Αν κριθεί ότι το κλείσιμο εξυπηρετεί την επίθεση , τα σχολεία κλείνουν. Τώρα μένουν ανοιχτά γιατί τρέχουν πολλά , όπως η αξιολόγηση. Ένα ζήτημα είναι επίσης και οι άδειες ειδικού σκοπού των γονέων. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες βέβαια που οδηγούν την κυβέρνηση στην όποια επιλογή της. Ίσως ο βασικότερος να είναι η πίεση στο σύστημα υγείας. Υπάρχουν όμως και οι πολιτικές της κατευθύνσεις που την οδηγούν. Σε κάθε περίπτωση εγώ δεν θα κάνω προτάσεις στον "διαχειριστή" να ανοίξει ή να κλείσει τα σχολεία γιατί όπως και να έχει είμαι εκτεθειμένος και στην πανδημία(Στα σούπερ μάρκετ ή στα ΜΜΜ που επικρατεί το αδιαχώρητο είσαι προστατευμένος;;Αν πάω στο νοσοκομείο , είμαι ασφαλής;)και στην αντιλαϊκή επίθεση που εξελίσσεται. Θα διεκδικήσω όμως μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας , ιατροφαρμακευτική περίθαλψη , μόρφωση , δουλειά και δικαιώματα.
2)Δεν είπα ότι η τηλεκπαίδευση , γενικά , θα αντικαταστήσει την δια ζώσης αλλά ότι θα χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο τσακίσματος δικαιωμάτων(με πρώτο το δικαίωμα στη μόρφωση) αλλά επίσης καταστρατήγησης εργασιακών όρων και καταστολής. Η πανδημία ήταν μία ευκαιρία για την ανάπτυξη αυτού του εργαλείου και όλοι εσείς που την στηρίξατε την Άνοιξη του 2020 ΒΑΛΑΤΕ ΠΛΑΤΗ σε αυτό , τότε που ήταν προαιρετική , με αποτέλεσμα να φτάσουμε να γίνει νόμος του κράτους και υποχρεωτική! Οι Αγωνιστικές Κινήσεις εναντιώθηκαν τότε από την πρώτη στιγμή και η εργαλειοποίηση της ΤΗΛΕ σήμερα δυστυχώς τις επιβεβαιώνει. Σήμερα η πρόταση των Αγωνιστικών Κινήσεων είναι ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ , μόνο έτσι μπορεί να αντιστραφεί η κατάσταση και να καταργηθούν νόμοι που πλήττουν το λαό. Το να προτείνω απουσία κινηματικών όρων σε κάποιον να τα βάλει μόνος του , ατομικά , με το κράτος μπορεί να φαντάζει στα μάτια κάποιων μια "ηρωική πράξη" αλλά σε καμία περίπτωση δεν συνιστά επαναστατική πράξη που δημιουργεί όρους μαζικότητας και προοπτικής.
Γ.Π.

Ανώνυμος είπε...

Ποια υγεία Γ.Π; Παρακολουθείς καθόλου τι γίνεται; Ιδού:

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/343178_kleista-sholeia-pano-apo-330-ta-sholeia-poy-ebalan-loyketa

http://www.fresh-education.gr/%CE%BA%CE%BF%CF%81%CF%89%CE%BD%CE%BF%CF%8A%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%89%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9/

https://www.protothema.gr/greece/article/1092134/patra-10hronos-me-koronoio-nosileuetai-sto-nosokomeio-tou-riou/

Παιδιά δίνουν μάχη για τη ζωή τους το καταλαβαίνεις αυτό;

ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ το έχετε πάρει χαμπάρι; Και αντί όλοι μαζί η ΟΛΜΕ, εσείς, σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ εσείς τα θέλετε ανοιχτά; Εν μέσω έξαρσης;

Κατά τα άλλα δεν απαντάς στα ερωτήματά μου οκ καταλαβαίνω τι να πεις άλλωστε;

Ανοιχτά σχολεία έτσι όπως είναι με έξαρση της πανδημίας απλά είναι ΕΓΚΛΗΜΑ. Έγκλημα είναι επίσης να το αποδέχεσαι. Ναι κυρίες και κύριοι το συνδικαλιστικό κίνημα αυτή τη στιγμή από τους δεξιούς μέχρι τους "επαναστάτες" ΕΓΚΛΗΜΑΤΕΙ και αυτό σε βάρος της υγείας μας.

Το ξαναλέω μπας και καταλάβετε τα αυτονόητα από την στιγμή που δεν έχουμε σαν κίνημα τη δυνατότητα να επιβάλλουμε στην κυβέρνηση λύσεις για ασφαλές άνοιγμα και μέτρα ενάντια στην διασπορά η θέση μας πρέπει να είναι ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΕΞΑΡΣΗΣ. Αλλιώς είμαστε υπεύθυνοι και εμείς για τους συναδέλφους και τα παιδιά που αρρωσταίνουν και καταλήγουν στα νοσοκομεία.

"Σε κάθε περίπτωση εγώ δεν θα κάνω προτάσεις στον "διαχειριστή" να ανοίξει ή να κλείσει τα σχολεία γιατί όπως και να έχει είμαι εκτεθειμένος και στην πανδημία(Στα σούπερ μάρκετ ή στα ΜΜΜ που επικρατεί το αδιαχώρητο είσαι προστατευμένος;;Αν πάω στο νοσοκομείο , είμαι ασφαλής;)και στην αντιλαϊκή επίθεση που εξελίσσεται. Θα διεκδικήσω όμως μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας , ιατροφαρμακευτική περίθαλψη , μόρφωση , δουλειά και δικαιώματα."

Σοβαρά τώρα; Και αυτά που διεκδικείς ποιος θα τα εφαρμόσει; Αφού αυτοί είναι κυβέρνηση. Προφανώς απαιτείς αυτοί να τα εφαρμόσουν. Εκτός και αν βάζεις ζήτημα εδώ και τώρα σοσιαλιστικής εξουσίας. Άρα απαιτείς από τον....διαχειριστή να τα υλοποιήσει. Δηλαδή απαιτείς από τον...διαχειριστή να εφαρμόσει αυτά που λες και αυτό για σένα είναι αγωνιστικό αλλά όχι να κλείσει τα σχολεία για να προστατευτούμε γιατί αυτό το θεωρείς....ρεφορμιστικό. Έχει εδώ και τόσο καιρό που βρίσκεστε κοινοβουλευτική και εξωκοινοβουλευτική αριστερά σε σύγχυση και δεν ξέρετε τι σας γίνετε το έχετε χάσει τελείως. Μετά θέλετε να μας πείσετε και για την "σοσιαλιστική" σας κοινωνία που μόνο τέτοια δεν θα είναι αλλά κάτι χειρότερο και από Βενεζουέλα.

ΓΟΝΕΙΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥΣ

ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΚΑΘΟΛΙΚΟ-ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ LOCKDOWN ΜΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ-ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ-ΥΓΕΙΑ-ΚΟΙΝΗ ΩΦΕΛΕΙΑ.

ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΨΕΥΤΟLOCKDOWN

Πάλι καλά που κάποιοι γονείς το καταλαβαίνουν και δεν στέλνουν σχολείο τα παιδιά τους:

"Αυτή τη στιγμή πάνω από 300 σχολεία ή τμήματα είναι ήδη κλειστά λόγω κρουσμάτων κορονοϊού, ενώ σε πολλές «κόκκινες» περιοχές, όπως για παράδειγμα η Πάτρα, το 50% των μαθητών του δημοτικού δεν πάει στο σχολείο όταν σε κάποιο τμήμα ή τμήματα υπάρχει κρούσμα καθώς οι γονείς φοβούνται για την υγεία των παιδιών τους και το ενδεχόμενο να νοσήσουν και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Την αποχή των μαθητών του δημοτικού από τα μαθήματα σε αυτές τις περιπτώσεις επιβεβαιώνει τόσο η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, όσο και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων."

https://www.ethnos.gr/ellada/144678_sholeia-300-monades-i-tmimata-kleista-50-mathiton-dimotikoy-apehei-otan-brethei

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

Πολλά τα παραπάνω σχόλια από τον «προμηθέα» και ίσως επανέλθω όταν μπορέσω, αλλά για την ώρα θέλω να πω το εξής:
Η «Υγεία και η ζωή πάνω από όλα»! Άλλη μια αφηρημένη έννοια που κατά κόρον χρησιμοποιεί το σύστημα για να τσακίζει την υγεία και τη ζωή. Με το ίδιο «αφηρημένο» εύρημα, και στο βαθμό που το υιοθετούσαμε, θα έπρεπε (για να διαφυλάξουμε την υγεία και τη ζωή και τα περιορίσουμε τη διασπορά του ιού) να «κλείσουμε τα στόματα κάτω από την μάσκα» και να «μείνουμε σπίτι», πληκτρολογώντας ότι αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι, την ίδια στιγμή που το σύστημα απειλεί την υγεία και τη ζωή μας με μια σειρά αντιδραστικών μέτρων και νομοθετημάτων που περνάει «καθώς εμείς προφυλάσσουμε την υγεία και την ζωή μας και αυτή των συμπολιτών». Ωραία λογική! Μαρξιστική-λενινιστική! Ξέρετε, έξω πέφτουν οι σφαίρες της αντίδρασης και για τους «επαναστάτες – προμηθείς» το κύριο είναι η διαφύλαξη της ζωής και της υγείας. Όπως το περίφημο «Όχι στα ναρκωτικά, ναι στη ζωή» και άρα εσύ μη παίρνεις ναρκωτικά. Ιδού η λύσει!!! Τι να πω; Η καραντίνα φαίνεται να δημιουργεί, εκτός των άλλων, και μια συνείδηση και ιδεολογία καραντίνας. Ίσως επανέλθω, όμως...

Υ.Γ. 1. Ούτε την εργασία ούτε την εκπαίδευση δεν μπορούν και δεν θέλουν (γιατί επιτελούν συγκεκριμένο ρόλο) να αντικαταστήσουν εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως. Που ακούστηκε αυτό;
2. Μια πρόταση «14-20-30 ημέρες πραγματική καραντίνα σε όλα (εκτός από παραγωγή τροφίμων) θα μπορούσα να την καταλάβω. Αλλά το μεμονωμένο «κλειστά σχολεία και ζήτω η τηλ- εκπαίδευση», που είναι μάλιστα «καλή και… προοδευτική» και έρχεται από το μέλλον… Τι να πω; Ας ασχοληθούν οι θεωρητικοί του φιλελευθερισμού και οι τεχνοκράτες με αυτό το ζήτημα.

Ζ

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με την τηλ«εκπαίδευση».
1. Χαριτολογώ για να μην εξοργιστώ, γιατί κάνουμε σαν να μην καταλαβαίνουμε. Αν οι ταξικές ανισότητες και αποκλεισμοί στην τηλ-«εκπαίδευση» αφορούσαν μονάχα την κατοχή ή μη υπολογιστών, τάμπλετ κ.λπ. τότε ας φωνάξουμε δυνατά όλοι μαζί με τον Περισσό… «εμπρός να φτάσουμε στην αταξική κοινωνία και σε μια εκπαίδευση χωρίς ταξικούς φραγμούς» απαιτώντας μαζικά υπολογιστές και τάμπλετ. Όλοι δικαιούνται… παντεσπάνι. Σοσιαλισμός δεν είναι ο εξηλεκτρισμός… και η ψηφιοποιήσει. Τέτοια κακοποίηση δεν θα τη φανταζόταν ποτέ ο Λένιν όταν το έλεγε.
2. Τηλ«εκπαίδευση» με τηλε-απουσίες, τηλε-βαθμολογίες, τηλε-ύλη, τηλε-αποβολές, τηλε-εκδρομές (ναι! ακούγονται και τέτοια!) είναι κανονική ταξική εκπαίδευση στον εκθέτη για την «πλέμπα» των φτωχογειτονιών και των απομακρυσμένων περιοχών χωρίς σχολεία. Είναι οι «καλές πρακτικές» που θα εφαρμοστούν και στη δια ζώσης εκπαίδευση όταν εμπεδώσουμε όλοι το «δεν τρέχει τίποτα». Τηλ-«εκπαίδευση» χωρίς όλα αυτά είναι εκπαιδευτική κ.λπ. στήριξη και επαφή με τους μαθητές. Καμία λοιπόν αντίφαση το «όχι στην τηλε» και το «ναι στη στήριξη και επαφή με όποια μέσα κρίνουμε».

Όταν όλα αυτά τα προφανή και γνωστά που έχουμε δημοσιοποιήσει άπειρες φορές δεν λαμβάνονται υπόψη, τότε μου δημιουργείται η αίσθηση μια κακόπιστης κριτικής, που απλά θέλει να χτυπήσει για να καλύψει «δικά της» αδιέξοδα. Δεν ισχυριστήκαμε ποτέ ότι έχουμε την «ιδανική και τέλεια» λύση για όλα τα ζητήματα, γιατί τέτοια λύση δεν υπάρχει στις σημερινές συνθήκες, που θέλουμε να ανατρέψουμε.

Ζ

Ανώνυμος είπε...

Όχι Ζ κακοποίηση του μαρξισμού-λενινισμού είναι να απορρίπτεις οποιαδήποτε πρόοδο τεχνολογική και επιστημονική για να δίνονται λύσεις στις ανθρώπινες κοινωνίες προς όφελος κυρίως των εργατικών-λαϊκών στρωμάτων. Η τεχνοφοβία είναι όχι απλά κακοποίηση αλλά ΒΙΑΣΜΟΣ του Μ-Λ. Ποιος σου είπε ότι με τάμπλετς και λάπτοπ θα φτάσουμε στον σοσιαλισμό; Εγώ μία φορά δεν το είπα σε κανένα μου σχόλιο. Το να ταυτίζεις όμως την τεχνολογία και την αξιοποίησή της με τις...ταξικές ανισότητες και την αντιλαϊκή-αντεργατική πολιτική των αστικών κυβερνήσεων ε είναι ΑΚΡΑΙΑ ΤΕΧΝΟΦΟΒΙΚΗ-ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ άρα και ΑΝΤΙΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗ αντίληψη πως να το κάνουμε.

Εσείς αντί να παλέψετε ενάντια στις αντιλαϊκές-αντεργατικές πολιτικές που περνάει η κυβέρνηση με όχημα την τεχνολογία (όπως το κάνει ανέκαθεν χωρίς πανδημίες), εναντιώνεστε απέναντι στην...τεχνολογία. Αυτό είναι ό,τι πιο αντιμαρξιστικό. Η τηλεργασία πχ είναι κάτι που πρέπει να εφαρμοστεί στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό αυτήν την στιγμή όπου αυτό είναι εφικτό και κανονικά πρέπει το συνδικαλιστικό κίνημα να το διεκδικήσει. Την αξιοποιεί η εργοδοσία και η κυβέρνηση για το χτύπημα και το τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων; ΝΑΙ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ. Δηλαδή πριν την πανδημία δεν είχαμε ένταση της επίθεσης απέναντι στον κόσμο της εργασίας και στα δικαιώματά του; Μα δεν σταματάει ποτέ η επίθεση του κεφαλαίου απέναντι στους εργαζόμενους ακόμα και μέσα σε μία πανδημία. Σε αυτό να αντισταθούμε όχι την αξιοποίηση της τεχνολογίας με στόχο την προστασία του εργαζόμενου. Αυτή πρέπει να είναι η θέση των κομμουνιστών.

Όσο αφορά την τηλεκπαίδευση. Αν κατάλαβα καλά εσείς δεν κάνετε εκείνη την ώρα μάθημα αλλά...ψυχανάλυση; Δηλαδή πετάτε εντελώς την εκπαιδευτική σας ιδιότητα και μετατρέπεστε σε...Γιουνγκ, τα παιδιά κάθονται στον καναπέ και τους κάνετε ψυχανάλυση, τους δίνετε ψυχολογική υποστήριξη; Αυτό μόνο; Μάθημα δηλαδή δεν κάνετε ή έστω δεν προσπαθείτε; Γιατί εγώ πάντως κάνω μάθημα κανονικά δεν το παίζω Φρόυντ στους μαθητές μου εννοείται φυσικά ότι τους στηρίζω και ψυχολογικά όσο μπορώ, κάνουμε ακόμα και συζητήσεις και πολιτικού και ιδεολογικού περιεχομένου αλλά πάντως μάθημα κάνω και ασκήσεις και ερωτήσεις τους στέλνω και επαναλήψεις τους κάνω ό,τι μπορώ.

Πως το εννοείς αυτό το "...στήριξη και επαφή με τους μαθητές" θα ήθελα να μου το εξηγήσεις τι ακριβώς κάνετε εκείνη την ώρα; Δεν κάνετε μάθημα; Κάνετε; Εργασίες, ασκήσεις, ερωτήσεις τους στέλνετε ή όχι;

Όχι αρνούμαι, όχι μόνο σαν κομμουνιστής αλλά και σαν εκπαιδευτικός, να αφήσω τους μαθητές μου αμόρφωτους, να τους αφήσω ξεκρέμαστους χωρίς έστω να προσπαθήσω να τους μεταδώσω γνώσεις ακόμα και έτσι. Όχι αρνούμαι σαν εκπαιδευτικός να τους αφήσω έτσι και να μην τους δίνω την δυνατότητα να προβληματιστούν πάνω στη λύση ασκήσεων και ερωτήσεων ώστε να κάνουν εξάσκηση, να απασχολούνται με εργασίες, να μην σκουριάζει το μυαλό τους και να έχουν την δυνατότητα να διαβάσουν και να μελετήσουν τα βιβλία τους και τα μαθήματά τους. Αυτός είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Άσε που με αφορμή και την επικαιρότητα μια χαρά συζητήσεις κάνουμε και για ζητήματα όπως τον σεξισμό και για άλλα κοινωνικά ζητήματα.

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

1)Κάποτε είχα μαθητή που δεν μπορούσε να κοιμηθεί το βράδυ λόγω του θορύβου που έκανε η γεννήτρια που είχε ο πατέρας του στο σπίτι καθώς τους είχαν κόψει το ρεύμα. Αναρωτιέμαι, σε τέτοιες και παρόμοιες περιπτώσεις (και είναι πολλές) το λάπτοπ και το internet θεωρείται ότι παρέχει ίσες τηλεκπαιδευτικές ευκαιρίες;Ναι , από το τίποτα , είναι κάτι αλλά μέχρι εκεί, μην το κάνουμε και αίτημα σημαία και λέμε ότι αμβλύνει τις ταξικές ανισότητες...
2) Στο τέλος θα ονομάσουμε την τηλεργασία - τηλεκπαίδευση νίκη του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος! Ή κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε ή προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε το γεγονός ότι όσοι την στήριξαν έδωσαν ΓΕΡΟ πάτημα και ΣΤΗΡΙΞΗ στα σχέδια της κυβέρνησης.
Γ.Π.

Ανώνυμος είπε...

Α, και επειδή όπως μαθαίνω από όσους «δεν βρίσκονται σε σύγχυση, δεν τα έχουν τελείως χάσει, δεν είναι εγκληματικά ανεύθυνοι» κ.λπ. και διασπείρουν τον ιό χωρίς ίχνος ατομικής ευθύνης (κάπου τα έχω ξανακούσει όλα αυτά), ότι το πρόβλημα της θέρμανσης και των ταξικών ανισοτήτων υπήρχε και πριν την τηλε«εκπαίδευση» (δυστυχώς, δεν έπεσα από τα σύννεφα… ΤΟ ΗΞΕΡΑ! Η τηλ-«εκπαίδευση τα απογειώνει, γράφουμε) ), θα πω ότι η «σχολική τάξη» είναι κάτι παραπάνω από θέρμανση και θρανία που πρέπει να διεκδικηθούν, όπως και το «σπίτι μας» είναι κάτι παραπάνω από τοίχοι, θέρμανση, ρεύμα κ.λπ.
Η διαφορά του συλλογικού και του ατομικού χώρου, ακόμη και στον καπιταλισμό, είτε αυτή αφορά στην εργασία είτε στην εκπαίδευση, δεν είναι μονάχα μια «υλική» διαφορά χώρου. Στο σχολείο της λαϊκής γειτονιάς (που μας ενδιαφέρει εδώ) καθηγητές και μαθητές μαθαίνουν (ή δεν μαθαίνουν), επικοινωνούν (ή δεν επικοινωνούν), κοινωνικοποιούνται (ή δεν κοινωνικοποιούνται) κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Για αυτό υπάρχουν «ατυχήματα» όπως καταλήψεις και απεργίες. Στα σπίτια των λαϊκών γειτονιών απλώς δεν υπάρχουν (όχι μόνο υλικές συνθήκες) για να γίνουν όλα αυτά. Γιατί για να γίνουν όλα αυτά χρειαζόμαστε «τον άλλον», τη συλλογικότητα και όχι το «εξατομικευμένο» βίωμα. Η τηλε-«κοινωνικοποίηση- επανάσταση» του facebook δεν πρόκειται φυσικά ποτέ να πραγματοποιηθεί.
Βέβαια, για όλα υπάρχει αντίλογος. Μόνο που όταν αυτός ο αντίλογος είναι μονότονα: «ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ- ΓΟΝΕΙΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ», τότε δεν είμαι άδικος να πως ότι το «φαντασιακό της εξέγερσης» δεν εκβιάζεται με το να λέμε ότι το σύστημα αυτό μας σκοτώνει. Θα έλεγα κι εγώ με τη σειρά μου, …μα αυτό συμβαίνει εδώ και αιώνες, τώρα θυμήθηκες ότι σκοτώνει ο κορονοκαπιταλισμός;
Δεκτή και συζητήσιμη κάθε άποψη. Αρκεί να μη καλούμε μόνο τους άλλους να την εφαρμόσουν (και μάλιστα από το σπίτι, αφού, όπως διαβάζω, οι επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις δεν πιέζουν την κυβέρνηση, το αντίθετο – δηλαδή, την χαροποιούν;). Επίσης, το ύφος που λέγεται αυτή η άποψη και πως αντιμετωπίζει τις άλλες απόψεις μετράει. Γιατί από τους «αν ήμουν εγώ πρωθυπουργός» δεν είχε ποτέ έλλειψη αυτός ο τόπος.

Ζ

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζω και σταματώ: "Όχι Ζ κακοποίηση του μαρξισμού-λενινισμού είναι να απορρίπτεις οποιαδήποτε πρόοδο τεχνολογική και επιστημονική κ.λπ.".
Οκ, είμαι ελέφαντας. Κι ως γνωστόν οι ελέφαντες δεν πληκτρολογούν. Ας συνεχιστεί η συζήτηση αλλού και κάτω από άλλους όρους.

Ζ

Ανώνυμος είπε...

Δεν είπα ποτέ ότι οι κινητοποιήσεις "χαροποιούν" την κυβέρνηση. Το θέμα είναι για ποιο λόγο κινητοποιείσαι. Έτσι όπως πάει το πράγμα το σωστό είναι απεργήσουμε και να απαιτήσουμε από την κυβέρνηση ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ γιατί πάμε από το κακό στο χειρότερο. Σωστό θα ήταν να ξεκινήσουν καταλήψεις τα παιδιά σε γυμνάσια και λύκεια με στόχο αυτό ακριβώς ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ αν δεν μπορεί η κυβέρνηση να τα ανοίγει και να τα κρατάει ανοιχτά με ασφάλεια. Να κινητοποιηθούμε λοιπόν λέγοντας στην κυβέρνηση ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΝΟΙΓΜΑ, ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.

Το λογικό θα ήταν όλοι μαζί να καταγγείλουμε την κυβέρνηση που κρατάει ανοιχτά τα σχολεία μέσω έξαρσης. Αλλά εσείς όχι μόνο δεν το κάνετε αυτό αλλά θέλετε κιόλας να είναι ανοιχτά τα σχολεία ενώ το βλέπετε ότι τα σχολεία και τα τμήματα που κλείνουν διαρκώς αυξάνονται. Βλέπετε τι γίνεται με παιδιά που καταλήγουν μέχρι και σε ΜΕΘ και δίνουν μάχη για τη ζωή τους. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι τα σχολεία αποτελούν εστίες υπερμετάδοσης εν μέσω έξαρσης και έτσι όπως είναι ανοιχτά. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η αυξανόμενη κινητικότητα και ο συνωστισμός αυξάνουν την διασπορά και τα κρούσματα (άρα και οι νοσηλευόμενοι, ΆΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ) οπότε χειροτερεύει η κατάσταση. Αλλά φαίνεται δεν σας καίγεται καρφάκι για όλα αυτά, για να εξυπηρετήσετε τις ΑΚΡΑΙΕΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ σας ο κόσμος πρέπει να κινδυνεύει. Πόσο επικίνδυνοι είστε πια;

Ορίστε τι υποστηρίζετε:

https://www.ethnos.gr/ellada/144865_koronoios-ayxisi-diasporas-sta-paidia-anisyhia-gia-ta-kroysmata-stin-patra

Πάρε και εδώ να δεις:

https://www.athensvoice.gr/greece/701213_koronoios-pano-apo-65-kroysmata-se-nipiotrofeio-stin-kallithea

Τα παιδιά μας, οι μαθητές μας κινδυνεύουν και εσείς πέρα βρέχει. Ούτε αυτά δεν σκέφτεστε. Ειλικρινά δεν θέλω να φανταστώ για τι είδους "σοσιαλισμό" παλεύετε. Μάλλον για αυτόν που παλεύει και ο Μαδούρο....

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

https://www.in.gr/2021/02/07/greece/lamia-syrroi-krousmaton-se-dimotika-sxoleia-eixan-symmetasxei-se-ekklisiasmo/

77 σχολεία σε ολική αναστολή και 266 σε μερική

https://www.esos.gr/arthra/71163/simera-77-sholeia-se-oliki-anastoli-kai-266-se-meriki-logo-kroysmaton-koronoioy-synehis

Δεν είναι αρκετά όλα αυτά ε; Προτιμάτε να τα κλείνει τα σχολεία ο...Covid αντί για την κυβέρνηση;

Προμηθεύς Επαναστάτης

Σαΐτα είπε...

Με το θάρρος που μου δίνει ο τρόπος που γράφεις, σχολιάζω κι απαντώ.
Μια συζήτηση σταματά όταν ξεμένουμε από επιχειρήματα κι αρχίζουν οι αφορισμοί, τα "πέρα βρέχει" και τα "ειλικρινά δεν θέλω να φανταστώ για τι είδους "σοσιαλισμό" παλεύετε".

Ο Προμηθέας ήταν θεός όχι και τόσο αλτρουιστής. Στην κόντρα του με τους άλλους θεούς έκλεψε το μεγάλο τους όπλο και το έδωσε στους ανθρώπους. Φρόντισε, μάλιστα, πρώτα να τους διδάξει πώς να λατρεύουν τους θεούς και πώς να τους προσφέρουν θυσίες χρησιμοποιώντας τη φωτιά. Θεός κι επαναστάτης δεν νοείται. Ο μαρξισμός δεν δέχεται ότι κάποιος είναι ό,τι νομίζει, μάχεται την τυπική λογική του τύπου "αφού κάνετε τηλεκπαίδευση την αποδέχεστε", δεν υποκύπτει στη λογική του λιγότερου κακού(να διαλέξουμε την τηλεκπαίδευση), προσαρμόζεται στις συνθήκες και λαμβάνει υπόψη τους συσχετισμούς.
Από τη στιγμή που το πάνω χέρι δεν το έχουμε εμείς, ο λαός εννοώ και οι εργαζόμενοι, ό,τι και να προτείνεις κινδυνεύεις να μην ελέγχεις τα αποτελέσματα των λόγων σου. Είτε ανοιχτά είτε κλειστά σχολεία η πολιτική της κυβέρνησης είναι επικίνδυνη και βλάφτει σοβαρά την υγεία και όλα τα δικαιώματα των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Αυτό λέμε σε αυτή τη φάση. Μπορεί να χρειαστεί να πούμε κάτι άλλο, αν αλλάξουν τα δεδομένα. Δεν θα πούμε σίγουρα τηλ"εκπαίδευση" όχι μόνο γιατί δεν είναι εκπαίδευση αλλά γιατί θερίζει δικαιώματα όπως ο κορονοϊός τις ζωές.
Δεν ταχθήκαμε ποτέ με το αίτημα "να ανοίξουν τα σχολεία..." που λέει το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών και νομίζω το σύνολο των Παρεμβάσεων.
Δεν τασσόμαστε ούτε με το αίτημα "να κλείσουν τα σχολεία εδώ και τώρα".

Η κυβέρνηση τυχαία δεν κρατάει κλειστά τα Πανεπιστήμια και τα Λύκεια, δεν ανοίγει τυχαία τα Δημοτικά και τα Γυμνάσια.
Να γίνουν γενικές συνελεύσεις και να αποφασίσουν. Εμείς λέμε να αποφασίσουν αγώνες. Όσο αυτοί δεν υπάρχουν παραδινόμαστε και παραδίνουμε τις ζωές των μαθητών μας.
Αυτή τη στιγμή ψηφίζονται μια σειρά νόμοι, θέτουν κι αυτοί ζητήματα.
Υπερασπίζομαι τη ζωή σημαίνει δεν την αφήνω στα χέρια της κυβέρνησης.
Σε καλούμε να προπαγανδίσεις την αναγκαιότητα των γενικών συνελεύσεων. Εκεί θα κριθεί το αίτημα που θέτεις και η δική μας άποψη.

Ανώνυμος είπε...

"Υπερασπίζομαι τη ζωή σημαίνει δεν την αφήνω στα χέρια της κυβέρνησης."

Αυτό ακριβώς κάνεις. Αφήνεις στα χέρια της κυβέρνησης η οποία ΕΓΚΛΗΜΑΤΕΙ αυτή τη στιγμή που κρατάει ανοιχτά τα σχολεία την ζωή των παιδιών και των συναδέλφων. Το χειρότερο την αφήνεις στα χέρια του...ιού. Είμαστε αυτή τη στιγμή πλήρως εκτεθειμένοι και εσύ...συμφωνείς με αυτό δηλαδή συμφωνείς με το να....κολλάμε τον ιό και να αρρωσταίνουμε, να καταλήγουν σε νοσοκομεία και ΜΕΘ συνάδελφοι και παιδιά. Ναι προτιμώ να επιβάλλουμε εμείς στην κυβέρνηση να κλείσει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ τα σχολεία από το να το κάνει κάθε μέρα ο covid.

Ναι είμαι υπέρ των γενικών συνελεύσεων αλλά από την άλλη τι να κριθεί; Έχει ήδη κριθεί. Από την στιγμή που υπάρχει ένα ενιαίο μπλοκ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ που ξεκινάει από την δεξιά και φτάνει μέχρι την ψευτοαριστερά και πολεμάει σύσσωμο και σαν μία γροθιά την...λογική και συμφωνεί με το ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ τότε πως θα αλλάξουν οι συσχετισμοί; Πως θα πείσουμε τους συνάδελφους ότι τα πράγματα είναι επικίνδυνα; Αν και οι συνάδελφοι που λένε και αυτοί τα ίδια δεν είναι λίγοι τι να πω μακάρι να περάσει αυτή η θέση και να επικρατήσει η λογική και μέσα στις συνελεύσεις και να σας αναγκάσουμε να σοβαρευτείτε μπας και σώσουμε την κατάσταση αφού παίζετα στα ζάρια τις ζωές μας. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι οι δυνάμεις της "κομμουνιστικής αριστεράς" εν αγωνίζονται για την ΥΓΕΙΑ και την ΖΩΗ του λαού μας αλλά το...αντίθετο δυστυχώς.

Πάντως αυτό δεν μας το εξήγησες πως γίνεται και συμφωνείτε όλοι μα ΟΛΟΙ όμως σε αυτό ΔΑΚΕ, ΠΑΣΚΕ, ΣΥΝΕΚ, ΠΑΜΕ, Παρεμβάσεις, Αγωνιστικές Κινήσεις κλπ να είναι τα σχολεία ανοιχτά ενώ όλοι καταλαβαίνουν ότι πάμε από το κακό στο χειρότερο; Δεν μας το εξηγείς;

Το ξαναλέω και δεν θα σταματήσω όλες οι βαθμίδες ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ. Έτσι όπως είναι ανοιχτές δεν μπορούν παρά να είναι εστίες υπερμετάδοσης. Όποιος διαθέτει στοιχειώδη λογική βλέπει ακριβώς το συνωστισμό που δημιουργείται πχ στα γυμνάσια και ειδικά στα λύκεια από τα μεγαλύτερα παιδιά και στα διαλείμματα (χωρίς αποστάσεις και μάσκες) αλλά και έξω από αυτά. Θυμάμαι πολύ καλά τις εικόνες στα διαλείμματα στο λύκειο που διδάσκω όταν ήμαστε ανοιχτά πριν κλείσουμε τον Νοέμβρη. Μέσα έξω μιλάμε για ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ. Ούτε μάσκες, ούτε αποστάσεις ΤΙΠΟΤΑ. Δεν νομίζω ότι δεν το καταλαβαίνετε εκτός και αν όντως δεν μπορείτε να το αντιληφθείτε. Λύση εδώ δεν υπάρχει έτσι όπως είμαστε ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν έχει νόημα να συζητά κανείς με κάποιον που με ύποπτη προκλητικότητα αγνοεί, διαστρεβλώνει και προβοκάρει απόψεις με τις οποίες θέλει να διαφωνεί με κάθε κόστος (υποστηρίζοντας π.χ. ότι λέμε πάση θυσία ανοιχτά σχολεία… κι ας μεταδοθεί ο ιός!), έχω ευχάριστα νέα για τον «προμηθέα… δεσμώτη του φανατισμού και τις στενοκεφαλιάς». Εισακούστηκε! Έστω εν μέρει. Η κυβέρνησης αποφάσισε το κλείσιμο όλων των βαθμίδων στην Αττική και τηλ«εκπαίδευση». Αν ήμασταν τόσο ανόητοι όσο νομίζουν ορισμένοι θα φωνάζαμε είτε «ζήτω!» είτε «καταστροφή!». Δεν κάνουμε τίποτα από τα δυο, γιατί δεν –δεν μπορεί να είναι - είναι αυτό η μοίρα μας. Ο «Προμηθέας» βέβαια μπορεί αν θέλει να φωνάξει «Ζήτω, επικράτησε η λογική!».

Ζ

Ανώνυμος είπε...

Εσύ αυτό κατάλαβες; Άμα ήταν έτσι τότε δεν θα τα έλεγα όλα αυτά σε εσάς αλλά στην Κεραμέως. Ούτε ζήτω ούτε τίποτα. Σιγά μην πανηγυρίσω που τα έκλεισαν επειδή πανικοβλήθηκαν ενώ δεν θα έπρεπε να γίνει αυτό από την αρχή γιατί όλοι ξέραμε και κυρίως αυτοί οι ψεύτες αλλά και οι "ειδικοί" ότι θα χειροτερεύσει η κατάσταση με το άνοιγμα. Δεν τα έχετε καταλάβει καλά μου φαίνεται. Και επίσης δεν θα φωνάξω ζήτω που κρατάνε ανοιχτά τα σχολεία στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας εγώ ποτέ δεν είπα κλειστά σχολεία μόνο στην Αττική ή μόνο στις κόκκινες περιοχές ανοιχτά σχολεία όπως είμαστε σημαίνει ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε όλοι σας;

Τέσπα δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε είναι προφανές ότι μας χωρίζει ιδεολογική άβυσσος δεν πειράζει. Ελπίζω να το καταλάβουν αυτό οι συνάδελφοι σε όλη τη χώρα αλλά και οι γονείς και οι μαθητές φυσικά και να ξεσηκωθούν ώστε να μην συνεχίστεί άλλο αυτή η κατάσταση και να υπάρξει επιτέλους ένα μαζικό κίνημα γονιών-μαθητών και εκπαιδευτικών αυτή τη στιγμή που να απαιτεί να κλείσουν τα σχολεία όσο βρισκόμαστε σε κίνδυνο και γιατί όχι να τα κλείνουν και οι ίδιοι, μαζί ένα μέτωπο, και να μην επιτρέπουν να γίνονται μαθήματα δια ζώσης αυτή τη στιγμή. Αλλά είπαμε εσείς είστε υπέρ του να...ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ σιγά μην στεκόσασταν αλληλέγγυοι σε μία τέτοια περίπτωση

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρεις να… κερδίζεις, ούτε εν μέρει ούτε ολοκληρωτικά (π.χ. όταν ήταν ή όταν θα είναι όλα τα σχολεία κλειστά με απόφαση της κυβέρνησης). Κατά τα άλλα, αφού, όπως φαίνεται, θέλεις να έχεις πάντα τον τελευταίο λόγο, απαντώ για όλα τα τυχόν επόμενα πανικόβλητα σχόλια σου επαναλαμβάνοντας ότι: δεν έχει νόημα να συζητάει κανείς με κάποιον που με προκλητικότητα αγνοεί, διαστρεβλώνει και προβοκάρει απόψεις με τις οποίες θέλει να διαφωνεί με κάθε κόστος (ισχυριζόμενος π.χ. ότι όποιος διαφωνεί μαζί του είναι υπέρ του να...ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ)»

Ζ