Την ίδια αστεία
έμπνευση χαρίζει και ο τρόπος υλοποίησης τους. Τα περισσότερα σχολεία
ενημέρωσαν τους γονείς να είναι τα παιδιά ζεστά ντυμένα ενώ κάποια ζήτησαν να
έχουν μαζί τους από μια κουβερτούλα. Αλήθεια, υπάρχει σοβαρός τρόπος υλοποίησης
του μέτρου «ανά εικοσάλεπτο αερισμός αιθουσών»;
Μόνο η ΔΟΕ δεν
κατάλαβε το δούλεμα της κοινωνίας και αυτό που βρήκε να πει είναι πως ο
αερισμός στις αίθουσες είναι στα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ που πράττουν όλοι οι εκπαιδευτικοί
χωρίς να χρειάζονται υποδείξεις! Τονίζει, πολύ σωστά, πως δεν θα αφήσει κανέναν
να παίξει με την υγεία τη δική μας και των μαθητών μας αλλά… ποιος την
πιστεύει;
Η πλάκα μπορεί να συνεχιστεί απ’ αόριστο, μα έρχεται κακοκαιρία. Πρακτικά, τα μέτρα αερισμού της κυβέρνησης σημαίνουν μάθημα στο ύπαιθρο και ίσως δούμε πολλούς μαθητές κι εκπαιδευτικούς τυλιγμένους με κουβέρτες και μάλιστα βαριές. Αυτά που χλευάζουμε, καμιά φορά, μας κάνουν να καταπιούμε τη γλώσσα μας.
Όμως, είναι τόσο σοβαρό το θέμα της υγείας, που δεν ξεμπερδεύουμε με εκφράσεις απαξίωσης της συνδικαλιστικής ηγεσίας και της κυβέρνησης. Η κυβέρνηση δεν πρόκειται να προσφέρει ούτε ευρώ για την προστασία μαθητών κι εκπαιδευτικών. Άνοιξε τα σχολεία για να δώσει μια αίσθηση κανονικότητας και δρομολογεί φασιστικού τύπου μέτρα στην εκπαίδευση.
Τα ελάχιστα
αναγκαία μέτρα για την προστασία της υγεία:
·
μείωση μαθητών στο τμήμα σε αριθμό που να
πληρούνται οι υγειονομικοί όροι και οι προβλεπόμενες αποστάσεις σε κάθε σχολική
αίθουσα
·
αύξηση αιθουσών
·
διορισμό εκπαιδευτικών
·
κανονικά τεστ συχνά και προγραμματισμένα σε κάθε
σχολείο
· δωρεάν και σε επάρκεια υλικά προσωπικής υγιεινής (αντισηπτικά, μάσκες).
Αυτά τα ελάχιστα, σημαίνουν ανατροπή της κυβερνητικής πολιτικής και χρειάζονται απεργίες και διαδηλώσεις που θα αποφασιστούν σε συνελεύσεις δια ζώσης. Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια για να δουλευόμαστε, δηλαδή, συμβολικές διαμαρτυρίες της ΔΟΕ.
Έχουμε
μπροστά δυο επιλογές:
-
ή θα τυλιχτούμε όλοι με κουβέρτες και θα κοιτάμε
μήπως κανένας κορωνοϊός αυτοκτονήσει πέφτοντας απ’ το παράθυρο
-
ή θα αντισταθούμε
Μάθημα σε συνθήκες παγετού δεν νοείται.
Β.Δ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου