ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ
ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ
Συναδέλφισσες-συνάδελφοι
Αυτές τις μέρες, σε όλα τα σχολεία της χώρας δίνεται με επιτυχία η μάχη ενάντια στην αυτοαξιολόγηση που αποτελεί το πρώτο σκέλος του αντιδραστικού πολυεργαλείου που ονομάζουν «αξιολόγηση σχολείων κι εκπαιδευτικών». Τα ποσοστά συμμετοχής τους κλάδου στην απεργία-αποχή από την αυτοαξιολόγηση που κήρυξε η ΔΟΕ ξεπερνάει το 90% σε μια σειρά συλλόγους. Να βάλουμε στόχο στον σύλλογο Δελμούζο να ξεπεράσουμε αυτά τα ποσοστά. Να συμμετέχουμε όλοι στην ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ.
Η κυβέρνηση των «εξαπατημένων» έχει εξαπολύσει εδώ και μήνες
ολοκληρωτικό πόλεμο στην εκπαίδευση με δυο στόχους:
·
Ο πρώτος στόχος είναι η κατακόρυφη
ένταση της ταξικότητας στην εκπαίδευση και διαμορφώνει την πραγματικότητας
του «όσοι έχουν, ίσως μπορέσουν να σπουδάσουν».
·
Ο δεύτερος στόχος είναι ο περιορισμός, ο
εξοβελισμός από τη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση κάθε ίχνους
αμφισβήτησης, σκέψης και συλλογικότητας.
Η αξιολόγηση έρχεται να υπηρετήσει όλους τους παραπάνω αντιλαϊκούς
στόχους:
§
Να σηκώσει τείχος ελέγχου, πειθάρχησης
και τρομοκράτησης του κλάδου.
§
Να “μεταλλάξει” τον εκπαιδευτικό σε πειθήνιο
ιμάντα μεταβίβασης των μαύρων αντιδραστικών σχεδίων του συστήματος και
των κυβερνήσεών του.
§
Να διασπείρει τον ιό του ανταγωνισμού,
του διαχωρισμού, της κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών.
§
Να ανατρέψει παραπέρα τα εργασιακά
δικαιώματα των εκπαιδευτικών με τη σύνδεση της αξιολόγησης με το
μισθό και τη θέση εργασίας.
§
Να ρίξει την ευθύνη για όλα τα
προβλήματα που το ίδιο το σύστημα δημιουργεί στον καθηγητή, στο δάσκαλο, στο
νηπιαγωγό.
§
Να μετακυλήσει την ευθύνη της
οικονομικής λειτουργίας των σχολείων στις πλάτες των γονιών (στα ΑΕΙ,
η χρηματοδότησή τους κατά 80% καθορίζεται από την αξιολόγησή τους).
Η υποχρεωτικότητα συμμετοχής
των εκπαιδευτικών σε τουλάχιστον δυο ομάδες, δεν είναι
μόνο ότι προσθέτει και άλλο φόρτο στην ήδη μεγάλη εξωδιδακτική εργασία
μας, αλλά ουσιαστικά αλλάζει το χαρακτήρα της δουλειάς μας σε μια
γραφειοκρατική λειτουργία, με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.
Το υπουργείο αστυνομοκρατούμενης Παιδείας, που βασανίζει φοιτητές
επειδή διαμαρτύρονται, απειλεί θεούς και δαίμονες βλέποντας πως οι
εκπαιδευτικοί απορρίπτουν μαζικά την αυτοαξιολόγηση. Δεν «μασάμε». Απέχουμε,
σύμφωνα με τις αποφάσεις του σωματείου και της ΔΟΕ από τις διαδικασίες
αξιολόγησης.
Η στάση της ΑΠΟΧΗΣ δεν μπορεί
παρά να πάρει σταδιακά το χαρακτήρα απεργίας, μετωπικής δηλαδή σύγκρουσης με
την κυβέρνηση, καθώς η τελευταία έχει δείξει τα δόντια της στις
περιπτώσεις της αποχής συναδέλφων από την τηλεκπαίδευση, κόντρα στις καταλήψεις
των μαθητών. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι θα παλέψουμε μέσα από τα
σωματεία και ΟΧΙ απ’ τους συλλόγους διδασκόντων.
Ο σύλλογός μας πέρα από τις τηλε-ενημερώσεις, που πρέπει να συνεχιστούν,
πρέπει να φροντίσει να γίνουν συνελεύσεις δια ζώσης σε ανοιχτούς χώρους (προαύλιο
σχολείων, πλατείες κλπ). Χρειάζεται να πάρουμε αποφάσεις.
ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΑ
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου