Νέο κρούσμα τρομοκράτησης και απειλών για διώξεις σε βάρος εκπαιδευτικών στη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, Διευθυντής Λυκείου της Πυλαίας Θεσσαλονίκης παρέδωσε στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τα ονόματα επτά (7) εκπαιδευτικών του εν λόγω Λυκείου, οι οποίοι συμμετείχαν στην απεργία-αποχή από τους μέντορες και συντονιστές. Με τη σειρά της η Διευθύντρια Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης κάλεσε τους επτά συναδέλφους σε έγγραφες εξηγήσεις για τη στάση τους.
Παρόλο
που σε ένα πρώτο επίπεδο η «πρωτοβουλία» του Διευθυντή του Λυκείου φαντάζει σαν
υπερβάλλον ζήλος, μέσα στο γενικότερο πλαίσιο του μπαράζ εκφοβισμού και διώξεων
σε βάρος εκπαιδευτικών, η εξέλιξη αυτή έχει και άλλη πλευρά.
Το
έδαφος πάνω στο οποίο έγινε η κίνηση του Διευθυντή είναι η πίεση που αρχίζει να
ασκεί το Υπουργείο Παιδείας για να προωθήσει την εφαρμογή των μεντόρων και
συντονιστών με το ξεκίνημα της χρονιάς. Σ’ αυτό το πλαίσιο ανοίγει και το
ζήτημα των απειλών και των διώξεων των εκπαιδευτικών που με βάση τις αποφάσεις
των κατά τόπους ΕΛΜΕ κάνουν απεργία-αποχή από τους μέντορες και συντονιστές.
(Όπως είναι γνωστό, η ΟΛΜΕ δεν έχει κηρύξει εδώ και δύο χρόνια απεργία-αποχή
από τους μέντορες και συντονιστές). Δεν είναι τυχαίο ότι και σε περιοχή της Χαλκιδικής
ασκούνται πιέσεις από τον σύμβουλο ΠΕ04 για το ίδιο θέμα.
Γίνεται φανερό για μια ακόμη φορά ότι
το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση καταφεύγουν στην πολιτική των απειλών και
των διώξεων για να περάσουν την αξιολόγηση.
Από
την πλευρά των εκπαιδευτικών και των πρωτοβάθμιων σωματείων είναι άμεση ανάγκη
να παρθούν πρωτοβουλίες κόντρα στις διώξεις. Είναι ανάγκη να συζητηθεί στις ΓΣ
και αυτό το θέμα μέσα στο ευρύτερο ζήτημα των διώξεων σε βάρος των
εκπαιδευτικών. Ταυτόχρονα, να οριστούν κινηματικά ραντεβού δημοσιοποίησης και
αυτής της δίωξης με απεύθυνση στο λαό αλλά και παρεμβάσεις συναδέλφων στο
συγκεκριμένο Λύκειο με στάσεις εργασίας. Τέτοιες ενέργειες μπορούν να
διαμορφώσουν καλύτερους όρους στην κατεύθυνση συγκρότησης κεντρικής απεργιακής
μάχης για την ανατροπή της αξιολόγησης.
Όποια
άλλη κίνηση, όπως για παράδειγμα νομική υποστήριξη των συναδέλφων, πρέπει να
λειτουργεί συμπληρωματικά στη μαζική δράση των εκπαιδευτικών και των σωματείων
τους.
· Να σταματήσει κάθε διαδικασία απειλών για διώξεις στους
εφτά εκπαιδευτικούς
· Κάτω τα χέρια από την απεργία
Οι αγώνες δεν είναι νόμιμοι ή παράνομοι είναι δίκαιοι και αναγκαίοι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου