Από τη στιγμή που άρχισαν να εμφανίζονται οι
πρώτες μαθητικές καταλήψεις, και αφού φάνηκε ότι το λεγόμενο «κίνημα ενάντια
στη μάσκα» δεν μπορεί να πάρει μαζικά χαρακτηριστικά, όλως… παραδόξως πλήθυναν
οι αρμόδιες φωνές, οι οποίες, στην αρχή δειλά και μετά με πολύ άγχος καλούν σε
κλείσιμο των σχολείων.
Δεν αμφιβάλλουμε ότι μία πραγματική παράμετρος είναι ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να μην πάρει ούτε μισό ουσιαστικό μέτρο για να προστατεύσει την υγεία του λαού και, άρα, απλώς παρακολουθεί την εξέλιξη του κορονοϊού.
Δεν αμφιβάλλουμε όμως, επίσης, ότι οι μαθητικές
κινητοποιήσεις έχουν θορυβήσει τα κέντρα εξουσίας του συστήματος και, αν
αντέξουν, είναι πιθανό να λειτουργήσουν ως θρυαλλίδα για να βγει ο λαός από το
περιθώριο και να αντισταθεί μαζικά. Με αυτό στο μυαλό τους, τα κυβερνητικά
επιτελεία λογαριάζουν σοβαρά να κλείσουν
τα σχολεία (ως ένα ιδιότυπο λοκ άουτ) για
να καταστείλουν έμμεσα τις κινητοποιήσεις αυτές. Γιατί ξέρουν ότι σε αυτές
τις συνθήκες, η άλλη επιλογή (το ξύλο και η ανοιχτή τρομοκρατία) μπορεί να
πολλαπλασιάσει το ζήτημα και να μην τους σώνει η… αντικειμενική πληροφόρηση των
Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης.
Υπό αυτές τις συνθήκες, η εξ αποστάσεως
«εκπαίδευση» αποκαλύπτεται πλήρως. Λέγαμε το Μάη: «Η εξ αποστάσεως ψευτο-εκπαίδευση θα αποτελέσει μέσο καταστολής αγώνων
αλλά μέχρι και απεργοσπαστικός μηχανισμός». Εδώ ήρθαμε! Και μάλιστα πιο γρήγορα από
όσο περιμέναμε. Η κυβέρνηση ετοιμάζεται να κλείσει τα σχολεία (και) για να
ξεφουσκώσει τις μαθητικές αντιδράσεις και ταυτόχρονα κάνει υποχρεωτική την
απεργοσπασία μέσω τηλε-«εκπαίδευσης». Και με απανωτές εγκυκλίους υπενθυμίζει
την υποχρεωτικότητα και απειλεί με «συλλογή στοιχείων συμμετοχής» εκπαιδευτικών
και μαθητών, δηλαδή προχωράει σε πλήρη υποκατάσταση του σχολείου. Ας
απολογηθούν επιτέλους όλοι οι απολογητές (ΔΑΚΕ – ΠΕΚ – ΣΥΝΕΚ – ΠΑΜΕ) για αυτή
την εξέλιξη.
Να οργανώσουμε ΑΜΕΣΑ
συνελεύσεις, διαδηλώσεις και ΑΠΕΡΓΙΑ.
· Μέτρα
τώρα για την πανδημία – Μαζικά τεστ – μικρές τάξεις – άδειες στους συναδέλφους
που τις έχουν ανάγκη.
· Κάτω
ο νόμος 4692 (Τράπεζα Θεμάτων, αξιολόγηση) και ο 4589 (προσοντολόγιο).
· Ανατροπή
της υπουργικής Απόφασης – Ούτε μια γραμμή ύλης με τηλε-«εκπαίδευση» - Όχι στην
τηλε-«εκπαίδευση» και τις κάμερες στην τάξη – δραστική μείωση της ύλης.
· Όχι
στις τρίμηνες συμβάσεις – Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί – μονιμοποίηση των
αναπληρωτών και των καθαριστριών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου