Αντίσταση - οργάνωση – αγώνας

Μόνιμη και σταθερή δουλειά, μισθοί, ασφάλιση-περίθαλψη, σπουδές, ελευθερίες ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Με σωματεία όργανα αντίστασης και διεκδίκησης ενάντια στην υποταγή, τη συνδιαχείριση και το συμβιβασμό

Τρίτη, 4 Ιουνίου 2013

Περί «ομαλής» διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων



Η τρικομματική κυβέρνηση επιστράτευσε τους καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης με βασικό επιχείρημα να γίνουν «ομαλά» οι πανελλαδικές εξετάσεις!
Πόση «ομαλότητα» όμως έχει αυτό καθαυτό το σύστημα επιλογής στην εκπαίδευση; Από πόση «κανονικότητα» χαρακτηρίζεται αυτό το μέσο πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευσης για τους μαθητές;
Έχει τόση «ομαλότητα» και «κανονικότητα» όση απαιτεί ο χαρακτήρας του: ως ένα επιπλέον σύστημα τυπικών φραγμών που έρχεται να «διορθώσει», σε μια δεδομένη στιγμή, το βασικό και μόνιμο «μηχανισμό» της ταξικής επιλογής.
Οι τυπικοί φραγμοί και τα διάφορα αριθμητικά ότι που έχουν την κωδική ονομασία «βάσεις», τίθενται τόσο με υπουργικές αποφάσεις (πχ. βάση του 10) όσο και με τα «δύσκολα» και «εκτός ύλης» θέματα που ρυθμίζουν προς τα επάνω ή προς τα κάτω τα όρια αυτά.
Τα «δύσκολα» και «εκτός ύλης» θέματα και φέτος είχαν την τιμητική τους σε κρίσιμα μαθήματα! Και αυτό όχι μόνο δεν είναι τυχαίο αλλά επιβάλλεται συνειδητά και σκόπιμα μέσω «αντικειμενικών» επιτροπών που λειτουργούν ως διαχειριστές ενός αποτελέσματος αξιολόγησης δήθεν αντικειμενικού!
Τι κι αν δεκάδες χιλιάδες νέοι συνθλίβονται σε μια υπερπροσπάθεια για τη δικαίωση ενός ακραίου ανταγωνιστικού συστήματος χωρίς νόημα και προοπτική;
Τι κι αν εμπαίζεται η αγωνία των γονιών τους που κάνουν υπέρμετρες θυσίες για την αντιμετώπιση αυτής της οδυνηρής δοκιμασίας;
Το σύστημα για μια ακόμη φορά λειτούργησε αποφασιστικά και αποτελεσματικά και η πολιτική εξουσία που το στηρίζει, προσδοκεί (με την απύθμενη υποκρισία και τον φαρισαϊσμό που την χαρακτηρίζει) πως εκείνο το οποίο θα μείνει τελικά θα είναι ότι: «όλα έγιναν ομαλά».



ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: