Αντίσταση - οργάνωση – αγώνας

Μόνιμη και σταθερή δουλειά, μισθοί, ασφάλιση-περίθαλψη, σπουδές, ελευθερίες ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Με σωματεία όργανα αντίστασης και διεκδίκησης ενάντια στην υποταγή, τη συνδιαχείριση και το συμβιβασμό

Κυριακή 7 Ιουνίου 2026

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΕΠΙΛΟΓΗ» ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΧΡΟΝΟΔIAΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ

 

ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ ΠΙΣΩ Η ΑΠΟΦΑΣΗ!

ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (ΑΠΟΧΗ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!

            Με εγκύκλιό του το Υπουργείο βάζει χρονοδιάγραμμα σε κάθε σύλλογο διδασκόντων, μέχρι τις 18/6 για την Πρωτοβάθμια και μέχρι 29/6 για την Δευτεροβάθμια προκειμένου να γίνει η επιλογή του πολλαπλού βιβλίου, από την πλατφόρμα που αναρτήθηκαν το προηγούμενο διάστημα, για τα μαθήματα που θα διδαχθούν το σχολικό έτος 2027-2028.

                Είναι πολύ αποκαλυπτικό πώς η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επιχειρεί πάλι εκβιαστικά και θέτοντας χρονοδιαγράμματα να περάσει άλλη μια αντιδραστική επιδίωξη μέσα στα σχολεία. Άλλωστε κανέναν εκπαιδευτικό δεν έπεισε η «καμπάνια» επιμόρφωσης για το πόσο ωραία είναι η ιδέα του πολλαπλού βιβλίου μέσα στο σχολείο.

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2026

Παρουσιολόγιο σε σχολείο - Καταγγελία ΑΚΕ

 

ΔΕΝ (ΣΥΝ)ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!!


Την Παρασκευή 29/05/2026, στον Σύλλογο Διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Καισαριανής, απαιτήθηκε από τη διεύθυνση του σχολείου θέσπιση και τήρηση παρουσιολογίου για και από όλους και όλες τους συναδέλφους και συναδέλφισσες που υπηρετούν σε αυτό. Η συγκεκριμένη απαίτηση ακολούθησε μια άλλη. Την εις το διηνεκές καθολική παραμονή των συναδέλφων/φισσών στη μέγιστη διάρκεια του εργασιακού τους ωραρίου χωρίς να συνοδεύεται από ανάθεση συγκεκριμένων εξωδιδακτικών καθηκόντων. Θα σταθούμε αποκλειστικά στο θέμα του ζητούμενου παρουσιολογίου, όχι επειδή η αρχική απαίτηση είναι λιγότερο σημαντική και επικίνδυνη, αλλά επειδή το θέμα έχει απαντηθεί πολλάκις από την ΟΛΜΕ.

Κυριακή 24 Μαΐου 2026

Σχόλιο για τα αποτελέσματα των εκλογών στην ΕΛΜΕ Ξάνθης (21/5)

 

Σε δυσμενές περιβάλλον ολοκληρώθηκαν οι εκλογές της ΕΛΜΕ Ξάνθης για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο 22ο συνέδριο της ΟΛΜΕ. Το θετικό γεγονός της αύξησης της συμμετοχής στην εκλογική διαδικασία, δυστυχώς δεν συνοδεύτηκε το προηγούμενο διάστημα από μαζική συμμετοχή στις γενικές συνελεύσεις και τις κινητοποιήσεις του σωματείου. Αυτό είναι και το βασικό ζητούμενο για να μπορέσει ο κλάδος να ανασυγκροτηθεί σε αγωνιστική κατεύθυνση, να στήσει τα εργαλεία πάλης που μπορούν να φέρουν πραγματικές νίκες, να δοθεί προοπτική διεξόδου από τα σημερινά αδιέξοδα. 

95η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ: Να δυναμώσει η γραμμή του αγώνα στο κίνημα - Ψήφισε Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών



ü Την αργία της Χρύσας Χοτζόγλου, του Δημήτρη Χαρτζουλάκη και τις διώξεις αγωνιστών, τις κάναμε υπόθεση του κινήματος.

ü Αναδείξαμε το ζήτημα των συνδικαλιστικών διώξεων  και απολύσεων στην εκπαίδευση και σε όλους τους εργασιακούς χώρους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

ü Η αλληλεγγύη στους διωκόμενους απλώθηκε πέρα από τους εκπαιδευτικούς.

Παρασκευή 22 Μαΐου 2026

95η Γ.Σ ΔΟΕ: Καταψηφίζουμε τα πεπραγμένα και την εισήγηση Καμιά ψήφος στη γραμμή της υποταγής και της ήττας των ΑΣΕ/ΠΑΜΕ-ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΔΙΚΤΥΟ

 95η Γ.Σ ΔΟΕ: Καταψηφίζουμε τα πεπραγμένα και την εισήγηση

Καμιά ψήφος στη γραμμή της υποταγής και της ήττας των ΑΣΕ/ΠΑΜΕ-ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΔΙΚΤΥΟ

Στην εισήγηση του ΔΣ της ΔΟΕ στην 95η Γ.Σ. του κλάδου δεν υπάρχει ούτε μία λέξη για τις χιλιάδες διώξεις, τις αργίες, την τρομοκρατία της αξιολόγησης, την πρωτοφανή σε αγριότητα επίθεση της κυβέρνησης στην εκπαίδευση, στη δουλειά μας και τη ζωή μας. Δεν γίνεται καν νύξη για διεκδίκηση αυξήσεων στους μισθούς. Δεν υπάρχει αναφορά στους αγώνες που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια ενάντια στη βιομηχανία διώξεων των εκπαιδευτικών ούτε στη μάχη που δίνει η βάση του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση. Αντιμετωπίζει την κυβέρνηση ως συνομιλητή και όχι ως αντίπαλο, της ζητάει διάλογο, σαν να μη δημιούργησε αυτή τα προβλήματα. Ζητά την εξουσιοδότηση των συνέδρων «για λήψη κινηματικών αποφάσεων ανάλογα με τις εξελίξεις». Δεν χρειάζεται να κάνουμε κανένα χαμό και να αναστατωνόμαστε. Το ΔΣ θα φροντίσει για όλα και «αν χρειαστεί», θα δει τι θα μας πει να κάνουμε. Δεν είναι δα και τόσο απαραίτητοι οι αγώνες!

Τετάρτη 20 Μαΐου 2026

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 22Ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ


ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ

ΟΛΜΕ 2026

ΟΛΜΕ 2024

ΔΣ 2025

ΑΣΕ

737 (52,01%)

7 σύνεδροι

519 (44,10%)

5 σύνεδροι

665 (47,90%)

ΔΑΚΕ

330 (23,29%)

3 σύνεδροι

262 (22,30%)

3 σύνεδροι

308 (22,19%)

Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής

(ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ | ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ | ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

196 (13,83%)

2 σύνεδροι

235 (20%)

2 σύνεδροι

238 (17,15%)

ΣΥΝΕΚ

154

2 σύνεδροι

138 (11,70%)

2 σύνεδροι

177 (12,75%)

ΠΕΚ

-

22 (1,90%)

-

ΛΕΥΚΑ-ΑΚΥΡΑ

-

11

27

ΕΓΚΥΡΑ

1.417

1.187

1388

 

Ως Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής ευχαριστούμε όλους τους συναδέλφους που μας στήριξαν στις εκλογές για το Συνέδριο της ΟΛΜΕ. Καταφέραμε έτσι να εκλέξουμε για άλλη μια χρονιά 2 συνέδρους. Οι σύνεδροι μας θα παλέψουν και μέσα στις διαδικασίες του συνεδρίου να αναδείξουν την κατεύθυνση της πάλης και της οργάνωσης του αγώνα  για την ανατροπή της αντιλαϊκής-αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

Κυριακή 17 Μαΐου 2026

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΔΙΩΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΩΝ

 

ΟΛΟΙ, ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗΝ Π.Δ.Ε. (κτίριο ZEDA) Δευτέρα 18/5 13:00

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ΕΩΣ 3 ΩΡΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙ ΔΟΕ-ΣΕΠΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Το ΥΠΑΙΘ και Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Βόρεια Ελλάδα έχουν προχωρήσει σε ένα νέο πογκρόμ πειθαρχικών και διώξεων ενάντια σε αγωνιστές-στριες εκπαιδευτικούς.

Συγκεκριμένα, πολλοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας της Κεντρικής Μακεδονίας καλούνται να υποβάλλουν έγγραφα υπομνήματα στην Περιφέρεια Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, δηλαδή να «απολογηθούν», επειδή έκαναν απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση. Παράλληλα, εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καλούνται να παραλάβουν τους πειθαρχικούς φακέλους από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με την κατηγορία ότι απείχαν από τις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης. Ταυτόχρονα, άλλοι δύο εκπαιδευτικοί της Ε’ ΕΛΜΕ-Θ, η γραμματέας της ΕΛΜΕ Σοφία Στεφανίδου και συνάδελφός της στο σχολείο που υπηρετεί, μετά από ΕΔΕ καλούνται σε Πειθαρχικό, επειδή συμμετείχαν σε κινητοποίηση ενάντια στη διενέργεια εξετάσεων της ελληνικής PISA 2025. Θυμίζουμε ότι για τον ίδιο λόγο έχει ήδη κλήση σε πειθαρχικό ακόμη ένας συνάδελφος της Ε’ ΕΛΜΕ, επειδή διακίνησε το υλικό της Ε’ ΕΛΜΕ ενάντια στις εξετάσεις PISA.

Όχι στις εξετάσεις της «ελληνικής PISA»!

 Υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα στις σπουδές και στη μόνιμη και σταθερή εργασία

    Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά διενεργούνται οι εξετάσεις της «ελληνικής PISA» σε 600 Δημοτικά και Γυμνάσια σε όλη τη χώρα. Οι εξετάσεις αυτές στοχεύουν στην «αξιόπιστη αποτύπωση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και της κριτικής ικανότητας των μαθητών και των μαθητριών που παίρνουν μέρος σε άμεση συνάρτηση με τα μαθησιακά αποτελέσματα που προβλέπουν τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών». Αυτά υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας που ακολουθεί πιστά τις οδηγίες και κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ.

Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς γνωρίζουν ποια είναι η «αξιοπιστία» της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας:

·      είναι τα εμπόδια και οι ταξικοί φραγμοί για τους μαθητές μας από το Δημοτικό μέχρι το Λύκειο: η υπέρογκη ύλη, τα δύσκολα θέματα, η Τράπεζα Θεμάτων, η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.

·      είναι τα μεγάλα τμήματα, οι συγχωνεύσεις τμημάτων, η κατάργηση ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, το κλείσιμο μικρών σχολείων.

·      είναι η υποταγή, η τρομοκράτηση, ο φόβος που θέλει να επιβάλει η αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

·      είναι η φτώχεια, τα 13ωρα, η ανεργία που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι γονείς, ο οποίοι πρέπει να βάζουν όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να χρηματοδοτήσουν την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά τους.