ΣΤΟΝ
ΔΡΟΜΟ ΣΠΑΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ!
Δεκάδες εκπαιδευτικοί και αλληλέγγυοι συγκεντρώθηκαν το πρωί της Τετάρτης 24/6, έξω από το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, με αφορμή την εκδίκαση της πειθαρχικής δίωξης των δύο αγωνιστών εκπαιδευτικών Ζήση Γκέρτσου και Πάνου Χουντή. Παρά την κόπωσηαπό μια δύσκολη σχολικήχρονιά -αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής- οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους αλληλέγγυους συγκεντρωμένους έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα: ο αγώνας ενάντια στις διώξεις δεν θα σταματήσει μέχρι να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις και τα πειθαρχικά. Παράλληλα απαίτησαν την άμεση επιστροφή της Χρύσας Χοτζόγλου στο σχολείο της, την πλήρη απαλλαγή της από κάθε πειθαρχική και ποινική δίωξη καθώς και να μην τεθεί ο Δημήτρης Χαρτζουλάκης σε καθεστώς δυνητικής αργίας.





