ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ ΠΙΣΩ Η ΑΠΟΦΑΣΗ!
ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (ΑΠΟΧΗ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!
Με εγκύκλιό του το Υπουργείο βάζει
χρονοδιάγραμμα σε κάθε σύλλογο διδασκόντων, μέχρι τις 18/6 για την Πρωτοβάθμια
και μέχρι 29/6 για την Δευτεροβάθμια προκειμένου να γίνει η επιλογή του
πολλαπλού βιβλίου, από την πλατφόρμα που αναρτήθηκαν το προηγούμενο διάστημα,
για τα μαθήματα που θα διδαχθούν το σχολικό έτος 2027-2028.
Είναι πολύ αποκαλυπτικό πώς η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επιχειρεί πάλι εκβιαστικά και θέτοντας χρονοδιαγράμματα να περάσει άλλη μια αντιδραστική επιδίωξη μέσα στα σχολεία. Άλλωστε κανέναν εκπαιδευτικό δεν έπεισε η «καμπάνια» επιμόρφωσης για το πόσο ωραία είναι η ιδέα του πολλαπλού βιβλίου μέσα στο σχολείο.





