Αντίσταση - οργάνωση – αγώνας

Μόνιμη και σταθερή δουλειά, μισθοί, ασφάλιση-περίθαλψη, σπουδές, ελευθερίες ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Με σωματεία όργανα αντίστασης και διεκδίκησης ενάντια στην υποταγή, τη συνδιαχείριση και το συμβιβασμό

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΖΗΣΗ ΓΚΕΡΤΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥ ΧΟΥΝΤΗ.

 

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΕΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ!

ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΠΑΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ! 

Δεκάδες εκπαιδευτικοί και αλληλέγγυοι συγκεντρώθηκαν το πρωί της Τετάρτης 24/6, έξω από το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, με αφορμή την εκδίκαση της πειθαρχικής δίωξης των δύο αγωνιστών εκπαιδευτικών Ζήση Γκέρτσου και Πάνου Χουντή. Παρά την κόπωσηαπό μια δύσκολη σχολικήχρονιά -αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής- οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους αλληλέγγυους συγκεντρωμένους έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα: ο αγώνας ενάντια στις διώξεις δεν θα σταματήσει μέχρι να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις και τα πειθαρχικά. Παράλληλα απαίτησαν την άμεση επιστροφή της Χρύσας Χοτζόγλου στο σχολείο της, την πλήρη απαλλαγή της από κάθε πειθαρχική και ποινική δίωξη καθώς και να μην τεθεί ο Δημήτρης Χαρτζουλάκης σε καθεστώς δυνητικής αργίας.

ΕΑΑ : ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΟΜΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΚΩΛΥΣΙΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑΣ ΧΡΥΣΑΣ ΧΟΤΖΟΓΛΟΥ! ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ;


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ!

 

Συμπληρώνονται ήδη 16 μήνες που η συναδέλφισσα Χρύσα βρίσκεται σε καθεστώς δυνητικής αργίας και δυο μήνες από την δεύτερη ακρόασή της από το Πειθαρχικό Συμβούλιο, στις 29/4/2026, με το ερώτημα της παράτασης της αργίας για έναν ακόμα χρόνο.

Πόσο χρόνο, αλήθεια, μπορεί να κρατείται στην ομηρία της αργίας ένας/μία συνάδελφος/συναδέλφισσα;

Με βάση τις ασάφειες και τις διασταλτικές ερμηνείες της νομοθεσίας σχετικά με τα χρονικά περιθώρια που προβλέπονται για την έκδοση της απόφασης, είναι φανερό ότι επιδιώκεται η πολιτική αλλά και εργασιακή ομηρία της Χρύσας και ο εγκλωβισμός της σε μια ψυχοφθόρα κατάσταση αναμονής. Θυμίζουμε ότι για την ίδια υπόθεση, επίσης με το ερώτημα της αργίας διώκεται και ο συνάδελφος Δημήτρης Χαρτζουλάκης. Με τον ίδιο τρόπο νομίζουν ότι θα κρατήσουν σε ομηρία και το κίνημα αλληλεγγύης που ανέδειξε το ζήτημα της αργίας και των πειθαρχικών διώξεων ως ένα πλατύ, λαϊκό ζήτημα. Δεν θα τους περάσει!

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

24/6 όλοι στο Πειθαρχικό της Περιφέρειας, Ξενίας 24, Αθήνα, 9:30

 

  Διώκουν τους αγωνιστές εκπαιδευτικούς Ζήση Γκέρτσο και Πάνο Χουντή για την συμμετοχή τους σε διαδήλωση στις 6/12/2020!

Να αθωωθούν άμεσα!

            Για τις 24/6 ορίστηκε η εκδίκασή του Πειθαρχικού (Στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Περιφερειακής Εκπαίδευσης Αττικής) για τους αγωνιστές εκπαιδευτικούς Πάνου Χουντή και Ζήση Γκέρτσο, με την κατηγορία της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς», για την συμμετοχή τους σε διαδήλωση στις 6/12/2020 (επέτειο της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου, όπου με πρόφαση την πανδημία, είχαν απαγορευτεί οι συγκεντρώσεις).

                Η παραπομπή τους στο Πειθαρχικό έγινε  τον Ιούνιο του 2023(!) με υπογραφή του ΔΔΕ Πειραιά και με πρόφαση ότι εκκρεμεί ποινικό δικαστήριο. Οι ΠΧ και ΖΓ είχαν συλληφθεί την ημέρα εκείνη μαζί με άλλους 60 αγωνιστές με την κατηγορία της «διασποράς μεταδοτικής νόσου».

95η ΓΣ της ΔΟΕ :ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΣΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ»

 

 

Να χαράξουμε τον δρόμο που μετατρέπει την «εξουθένωση» σε συλλογικό αγώνα που μπορεί να νικήσει!

Η 95η ΓΣ της ΔΟΕ πραγματοποιείται μετά από εκλογές, όπου οι άμαζες συνελεύσεις επιβεβαίωσαν τη διάλυση των συλλογικών μας διαδικασιών, με την ημερήσια διάταξη να κάνει λόγο μόνο για δύο θέματα. Το πρώτο, το νέο πειθαρχικό των δημοσίων υπαλλήλων,όπου ζητά, απλά, να επιστρέψουμε στον προηγούμενο νόμο. Αυτόν με τον οποίο στήθηκε η πανελλαδική  «βιομηχανία» των 2.500 διώξεων, που έθεσε σε αργία τη Χρύσα Χοτζόγλου και επιχείρησε να κάνει το ίδιο και με άλλους συναδέλφους. Δεύτερο, το δημογραφικό πρόβλημα στην εκπαίδευση, όπου παρουσιάζονται μια σειρά σοβαρών ζητημάτων όπως η αδιοριστία, οι ελαστικές σχέσεις εργασίας, οι συγχωνεύσεις, η έλλειψη στοιχειωδών δικαιωμάτων, κυρίως στους αναπληρωτές, και η συνολική πολιτική των περικοπών που εφαρμόζεται στα σχολεία ως απόρροια του δημογραφικού και της κακής διαχείρισης της κυβέρνησης!

Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

ΞΑΝΘΗ | Από τη μαζική κινητοποίηση για το στεγαστικό του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

 



Με πολύ καλή συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η συγκέντρωση διαμαρτυρίας που οργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης στην κεντρική πλατεία της πόλης την Πέμπτη 18/6. Γύρω στα 150-200 άτομα, γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και άλλοι εργαζόμενοι και πολίτες, πλαισίωσαν το κάλεσμα που είχε ως κύριο αίτημα την άμεση επίλυση του στεγαστικού

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026

ΞΑΝΘΗ | Κινητοποίηση για την επίλυση του κτιριακού για το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο

 


ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ

ΠΕΜΠΤΗ 18 ΙΟΥΝΙΟΥ, 19:00, ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Για άλλη μια φορά γινόμαστε μάρτυρες της κρατικής αναλγησίας στο ζήτημα των σχολικών κτιριακών υποδομών. Συγκεκριμένα στην πόλη μας, το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο «φιλοξενεί» εδώ και χρόνια τα γραφεία του ΚΕΔΑΣΥ Ξάνθης, της υπηρεσίας δηλαδή που είναι αρμόδια για τη διάγνωση και αξιολόγηση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως και για την παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης και στοχευμένων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων. Έτσι, το 1ο Ειδικό Δημοτικό σχολείο στερείται ζωτικούς εκπαιδευτικούς χώρους, ιδιαίτερα σε μια περίοδο που αναμένεται αύξηση του αριθμού των μαθητών που φοιτούν σε αυτό. Αλλά και το ΚΕΔΑΣΥ, ως δημόσια υπηρεσία, οφείλει να λειτουργεί σε χώρο κατάλληλα διαμορφωμένο, χωρίς να επιβαρύνεται η σχολική καθημερινότητα.

Τρίτη 16 Ιουνίου 2026

Σχετικά με την απεργία-αποχή των διοικητικών υπαλλήλων


ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΦΗΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΕΞΟΝΤΩΝΕΙ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ, ΚΡΑΤΑ ΣΕ ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!

ΤΩΡΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΗ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΠΟΣΥΠ!

Παράνομη βγήκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών η απεργία-αποχή των διοικητικών υπαλλήλων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπουργείου Παιδείας (ΠΟΣΥΠ), με τη γνωστοποίηση μάλιστα της δικάσιμου να γίνεται τρεις μέρες μετά (!!!) το δικαστήριο! Η απεργία-αποχή αφορούσε κάθε διαδικασία υλοποίησης των προκηρύξεων 1ΓΕ και 2ΓΕ/2026, που σχετίζονται με την κατάταξη σε πίνακες των αδιόριστων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, που έκαναν αίτηση στο ΑΣΕΠ. Οι διοικητικοί υπάλληλοι του υπουργείου Παιδείας καλούνται να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία 130.000 περίπου εκπαιδευτικών, με υποστελεχωμένες Διευθύνσεις εκπαίδευσης και μάλιστα μέσα σε ένα ασφυκτικό περιθώριο που τους δίνεται, λόγω του χρονοδιαγράμματος των φετινών προκηρύξεων. Πρόκειται για έναν τεράστιο όγκο δουλειάς, που μάλιστα απαιτείται αμισθί από τους υπαλλήλους, την ώρα που το υπουργείο πενταπλασιάζει την αξία του παραβόλου για την αίτηση των εκπαιδευτικών! +

Τρίτη 9 Ιουνίου 2026

Για τα αποτελέσματα στο Διδασκαλικό Σύλλογο Ξάνθης


  Σε ένα εν γένει δυσμενές πολιτικό κλίμα διεξήχθησαν η εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση και οι εκλογές για αντιπροσώπους στην 95η Γ.Σ. της ΔΟΕ, του Διδασκαλικού Συλλόγου Ξάνθης. Ενδεικτική του κλίματος αυτού ήταν η τακτική εκλογοαπολογιστική, όπου η συμμετοχή των συναδέλφων-ισσών περιορίστηκε σε ελάχιστα μέλη, που δεν άγγιζαν ούτε το μισό του αριθμού των υποψηφίων, που κατά τα άλλα ζητούσαν την στήριξη και την ψήφο των συναδέλφων.

Κυριακή 7 Ιουνίου 2026

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΕΠΙΛΟΓΗ» ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΧΡΟΝΟΔIAΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ

 

ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ ΠΙΣΩ Η ΑΠΟΦΑΣΗ!

ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (ΑΠΟΧΗ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!

            Με εγκύκλιό του το Υπουργείο βάζει χρονοδιάγραμμα σε κάθε σύλλογο διδασκόντων, μέχρι τις 18/6 για την Πρωτοβάθμια και μέχρι 29/6 για την Δευτεροβάθμια προκειμένου να γίνει η επιλογή του πολλαπλού βιβλίου, από την πλατφόρμα που αναρτήθηκαν το προηγούμενο διάστημα, για τα μαθήματα που θα διδαχθούν το σχολικό έτος 2027-2028.

                Είναι πολύ αποκαλυπτικό πώς η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επιχειρεί πάλι εκβιαστικά και θέτοντας χρονοδιαγράμματα να περάσει άλλη μια αντιδραστική επιδίωξη μέσα στα σχολεία. Άλλωστε κανέναν εκπαιδευτικό δεν έπεισε η «καμπάνια» επιμόρφωσης για το πόσο ωραία είναι η ιδέα του πολλαπλού βιβλίου μέσα στο σχολείο.