Αντίσταση - οργάνωση – αγώνας

Μόνιμη και σταθερή δουλειά, μισθοί, ασφάλιση-περίθαλψη, σπουδές, ελευθερίες ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Με σωματεία όργανα αντίστασης και διεκδίκησης ενάντια στην υποταγή, τη συνδιαχείριση και το συμβιβασμό

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Η σαλαμωτή επίθεση είναι το ίδιο αντιδραστική

Η σαλαμωτή επίθεση είναι το ίδιο αντιδραστική
Τους τελευταίους μήνες η κυβέρνηση και το υπουργείο προχώρησαν σε βροχή νομοθετικών ρυθμίσεων, εγκυκλίων κλπ, με βάση τις οποίες:
  • Μειώθηκε το ωρολόγιο πρόγραμμα στα Δημοτικά κατά 5 ώρες και στα Γυμνάσια κατά 3.
  • Διπλασιάστηκε το όριο για να γίνει τμήμα νηπιαγωγείου από επτά σε 14 παιδιά.
  • Στην προσχολική αγωγή αποδυναμώνεται το ολοήμερο και μεθοδεύονται συγχωνεύσεις.
  • Παραβιάστηκε και επεκτάθηκε έμμεσα αλλά σαφώς το ωράριο νηπιαγωγών και δασκάλων.
  • Οδηγήθηκαν σε απόλυση χιλιάδες αναπληρωτές.
  • Αυστηροποιήθηκαν οι προϋποθέσεις για να γίνουν τμήματα στα ΕΠΑΛ και προσανατολισμού στα ΓΕΛ.
  • Συγχωνεύτηκαν εκατοντάδες τμήματα στα ΕΠΑΛ και επιπρόσθετα οδηγούνται σε κλείσιμο εκατοντάδες λεγόμενα «ολιγομελή».
  • Υπεύθυνοι εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικής έχασαν τη μείωση τριών ωρών του ωραρίου τους.
  • Έγινε και συνεχίζει να γίνεται τεράστιο «μαγείρεμα» με τις αναθέσεις.
  • Τέθηκαν αυστηρά εισοδηματικά κριτήρια για εγγραφή ανήλικων μαθητών στα εσπερινά και θεσμοθετήθηκε χαρακτηρισμός φοίτησης στα ΕΠΑΛ στη μέση της χρονιάς.
  • Με έντεχνο τρόπο συνεχίζεται και διευρύνεται η παραγωγή τεχνητών υπεραριθμιών σε κλάδους (τεχνικές ειδικότητες, πληροφορικής, ξενόγλωσσοι κα.)
Αυτή η βροχή χειρουργικών ρυθμίσεων έχει στόχους:
  1. Να λύσει το πρόβλημα που παράγει η πολιτική της αδιοριστίας (σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια το προσωπικό από 186.000 το 2008 έχει πέσει σε 134.000 σήμερα) με ολοκληρωτικό ξεζούμισμα του εκπαιδευτικού προσωπικού.
  2. Να περιορίσει την πρόσληψη αναπληρωτών ή για να το πούμε με το όνομά του να οδηγήσει σε απόλυση χιλιάδες αναπληρωτές.
  3. Να παράξει τεχνητές υπεραριθμίες, οι οποίες θα ωριμάσουν το έδαφος για «εθελοντική» (με το πιστόλι στον κρόταφο) κινητικότητα αλλά και για πλήρη ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων.
  4. Να δημιουργήσει σύγχυση και πλήρη διάσπαση στον κλάδο μας για να τα βάζει ο καθένας με τον διπλανό του και όχι με την κυβερνητική πολιτική. Οι κόντρες κάθε είδους (μόνιμοι – αναπληρωτές, γενικής παιδείας – ειδικοτήτων και άπειρες ακόμα) που έχουν ξεσπάσει, αποτελούν μια θλιβερή πραγματικότητα που δρα παραλυτικά στην οργάνωση αντιστάσεων στην πολιτική αυτή.
  5. Να στρώσει το δρόμο για την επαναφορά με πιο οξύ και αποτελεσματικό τρόπο της αξιολόγησης
Αυτή η επίθεση που ξεδιπλώνει το σύστημα και η κυβέρνησή ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ (καθόλου λιγότερο αντιλαϊκή από εκείνη της προηγούμενης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) είναι στην κατεύθυνση εφαρμογής του 3ου μνημονίου στην εκπαίδευση, της εργαλειοθήκης ΕΕ - ΟΟΣΑ, που οδηγεί σε διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και σε όξυνση των ταξικών φραγμών στην εκπαίδευση για τα παιδιά του λαού.
Αυτή η επίθεση δεν αντιμετωπίζεται με παζάρια και συνδιαλλαγή των αιρετών ή της συμβιβασμένης συνδικαλιστικής ηγεσίας. Μοναδικός τρόπος είναι η οργάνωση και η συγκρότηση κινήματος που δε θα κλείνει το μάτι σε συνεννόηση με τη μια ή την άλλη μερίδα του συστήματος, ενός κινήματος που θα αντιστέκεται και θα διεκδικεί μαζικά και αγωνιστικά τα βασικά δικαιώματα στη ζωή, στη δουλειά και στις σπουδές.
  • Όχι στη διάσπαση του κλάδου και στην ανθρωποφαγία
  • Για ανατροπή όλου του πρόσφατου θεσμικού πλαισίου που παράγει απολύσεις αναπληρωτών, ελαστικοποίηση και εργασιακή ανασφάλεια.
  • Για μαζικούς και μόνιμους διορισμούς, για δωρεάν σπουδές και δουλειά με δικαιώματα, κόντρα στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων.
  • Για την ανατροπή νέων και παλιών μνημονίων, της πολιτικής κυβέρνησης -ΕΕ-ΔΝΤ
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών

Δεν υπάρχουν σχόλια: