Αντίσταση - οργάνωση – αγώνας

Μόνιμη και σταθερή δουλειά, μισθοί, ασφάλιση-περίθαλψη, σπουδές, ελευθερίες ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Με σωματεία όργανα αντίστασης και διεκδίκησης ενάντια στην υποταγή, τη συνδιαχείριση και το συμβιβασμό

Πέμπτη, 18 Μαρτίου 2021

ΝΑ ΑΝΑΜΕΤΡΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΗ ΗΓΕΣΙΑ

 



Από πέρυσι τον Μάρτιο, η κυβέρνηση αντιμετωπίζοντας την πανδημία ως ευκαιρία έχει εξαπολύσει επίθεση άνευ προηγουμένου στα δικαιώματα όλου του λαού. Ψηφίζει  τον έναν αντιλαϊκό νόμο πίσω από τον άλλο, τρομοκρατεί τον λαό και τον αφήνει εκτεθειμένο απέναντι στον ιό, χρησιμοποιεί την πιο άγρια καταστολή ενάντια σε όποια φωνή αντιστέκεται και διεκδικεί (οι συλλήψεις, τα πρόστιμα και οι ξυλοδαρμοί διαδηλωτών είναι πλέον στην ημερήσια διάταξη).

 Πιο συγκεκριμένα στην εκπαίδευση, η επίθεση στα δικαιώματα μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων δεν έχει τελειωμό.

Με την αξιολόγηση επιδιώκουν να πειθαρχήσουν τους εκπαιδευτικούς για να εφαρμόσουν αδιαμαρτύρητα την αντιδραστική πολιτική στα σχολεία σε βάρος των μαθητών, για να διδάξουν στους μαθητές υποταγή, για να κατηγοριοποιήσουν και να διασπάσουν.

Με την τελεκπαίδευση νομιμοποιούν την απόρριψη των παιδιών των πιο αδύναμων οικογενειών, βάζουν τους εκπαιδευτικούς να υπηρετήσουν μια διαδικασία που δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να υπάρχει εκπαίδευση χωρίς σχολεία, εξοντώνουν ψυχικά και σωματικά εκπαιδευτικούς και μαθητές και απαλλάσσονται από τις ευθύνες τους να λάβουν μέτρα για τα βοηθηθούν τα παιδιά την επόμενη χρονιά.

Με τους εσωτερικούς κανονισμούς τσακίζουν την ελεύθερη έκφραση και δράση, φτιάχνουν αυταρχικό και σκληρό περιβάλλον για να εκπαιδεύσουν τους μαθητές να υπακούνε χωρίς να διεκδικούν, να τηρούν τους κανόνες της κυβέρνησης χωρίς να διαμαρτύρονται.

 ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, όλο αυτό το διάστημα, έβαλαν και βάζουν πλάτη για να περάσει η κυβερνητική πολιτική. Στήριξαν και στηρίζουν την τηλεκπαίδευση η οποία λειτουργεί όχι μόνο σε πανδημίες αλλά και σε απεργίες, αργίες και κακοκαιρίες. Μετά την πρώτη αντίδραση στην αυτοαξιολόγηση που απέρριψε μαζικά ο κλάδος, βυθίστηκαν πάλι στη σιωπή. Τώρα η ΔΟΕ  καλεί να βάλουμε μόνοι μας μια θηλιά στον λαιμό και να συντάξουμε Εσωτερικούς Κανονισμούς Λειτουργίας Σχολείων, να μετατρέψουμε τα σχολεία σε στρατώνες.

Μπροστά στην εκρηκτική  κατάσταση καλούν σε κινητοποίηση μόνο τους εκπαιδευτικούς στα ειδικά σχολεία!!!   Η ΔΟΕ(με «πρωτοπόρο» το ΠΑΜΕ), στην πρώτη μετά από πολύ καιρό, 24ωρη απεργία στις 18/3, περιορίζεται αποκλειστικά στο ζήτημα της ειδικής αγωγής και κηρύσσει απεργία μόνο για τους εργαζόμενους σε αυτή απομονώνοντάς τους  από τους υπόλοιπους συναδέλφους.  Απαξιώνει  και  μ’ αυτό τον τρόπο και το ίδιο το ζήτημα των ειδικών σχολείων , ενώ δεν λέει κουβέντα για όλα τα υπόλοιπα που παλεύουν καθημερινά οι συνάδελφοι. Η κίνηση αυτή οδηγεί σε επικίνδυνα μονοπάτια. Διασπά τους εκπαιδευτικούς και καλλιεργεί τη λογική πως ο καθένας πρέπει να ασχολείται με το πολύ …στενά δικό του ζήτημα. Στρέφεται ευθέως κατά της ενότητας του κλάδου. Καταγγέλλουμε ανοιχτά όποιον συνέβαλε σε μια τέτοια απόφαση.

Τα πράγματα είναι σοβαρά. Δεν έχουμε μόνο να αντιπαλέψουμε την επίθεση στην εκπαίδευση αλλά να υπερασπίσουμε, όπως όλος ο λαός, τις ζωές μας από την καταστροφική πολιτική της κυβέρνησης.

Εκτός από τη στήριξη της κυβέρνησης, πολύ κακές υπηρεσίες προσφέρουν όσες παρατάξεις κριτικάρουν αλλά εκτελούν, όσες αρκούνται στη νίκη μιας μάχης (βλέπε αυτοαξιολόγηση) και εγκαταλείπουν τον πόλεμο και όσες ισχυρίζονται πως οι νόμοι μπορούν να μείνουν στα χαρτιά.

Καμία εμπιστοσύνη στις συμβιβασμένες ηγεσίες! Οι συνθήκες απαιτούν να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας. Κάθε δράση αντίστασης έχει κόστος αλλά πρέπει να το πάρουμε. Αν θέλουμε να ελέγχουμε τη ζωή μας, είναι αναγκαίο να πάρουμε τις δικές μας αποφάσεις και να τις υλοποιήσουμε εμείς οι ίδιοι.

Είναι επιτακτική ανάγκη να συζητήσουμε δια ζώσης. Απαιτούνται αυξημένα μέτρα προστασίας αλλά πρέπει να γίνουν γενικές συνελεύσεις. Αλλιώς δεν προχωράει τίποτα.

Πρέπει να αγωνιστούμε:

Ø  γιατί η μάχη ενάντια στην αξιολόγηση δεν έχει τελειώσει, μόλις άρχισε

Ø  γιατί οι εσωτερικοί κανονισμοί δεν πρέπει να περάσουν

Ø  γιατί πρέπει το πνίξιμο της τηλεκπαίδευσης να μετατραπεί σε άρνησή της

Ø  γιατί μας καταστρέφουν τη δουλειά και τη ζωή

Ø  γιατί μαυρίζουν το μέλλον της νεολαίας και μας θέλουν συνένοχους.

 

 Όχι παιδεία για λίγους κι εκλεκτούς-πολιτικές και συνδικαλιστικές ελευθερίες στα σχολεία

Με γενικές συνελεύσεις, απεργίες και διαδηλώσεις να συνεχίσουμε




2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν η κατάσταση είναι η εξής:

Έχουμε 728 διασωληνωμένους σε ΜΕΘ και εκατοντάδες άλλους εκτός ΜΕΘ. Στην Αττική, την ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ της χώρας δεν υπάρχει ΜΕΘ κενή. Στην ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ της χώρας. Η πανδημία βρίσκεται ακόμα σε φάση έξαρσης, τα νοσοκομεία γεμίζουν κάθε μέρα, μετράμε εκατόμβες κάθε δύο ημέρες (αυτή είναι η επιτυχία κυβέρνησης και επιτροπής η...επιμήκυνση της εκατόμβης) και εμείς συζητάμε για...ανοίγματα.

Καθαρή ερώτηση λοιπόν τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση που αποφασίσουν να ανοίξουν τα σχολεία; Βλέπουμε τι γίνεται με την Ειδική αγωγή που είναι ανοικτή.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/345248_mathitis-eidikoy-sholeioy-pethane-apo-koronoio

https://www.ethnos.gr/ellada/149849_peiraias-nekros-mathitis-eidikoy-sholeioy-apo-koronoio-kataggelia-gia-mi-lipsi-metron

Έτσι όπως το καταλαβαίνω αν ανοίξουν τα σχολεία στις 5 του μηνός αλλά και το λιανεμπόριο η εκατόμβες θα είναι σε ημερήσια βάση και όχι κάθε δύο μέρες ενώ θα πεθαίνει κόσμος όχι εκτός ΜΕΘ αλλά έξω από τα...νοσοκομεία. Ξέρουμε ότι όλο αυτό με τα self test είναι απάτη αλλά ακόμα και αν δεχτούμε όσα μας λένε κυβέρνηση και ψευτοεπιστήμονες γι'αυτά, γνωρίζουμε ότι τα τεστ δεν αρκούν όταν έχεις συνωστισμό μέσα στις τάξεις με 20 και πάνω μαθητές αλλά και έξω στα διαλείμματα, έξω από τα σχολεία κλπ. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό το ζήτημα του συνωστισμού. Ως προς αυτό δεν ακούμε τίποτα απολύτως από ψευτοεπιστήμονες και κυβέρνηση οπότε μπορούμε να υποθέσουμε ότι το άνοιγμά τους θα είναι το ίδιο ακριβώς με αυτό του Σεπτεμβρίου και του Φλεβάρη.

Με άλλα λόγια το άνοιγμα των σχολείων με αυτούς τους όρους εν μέσω ΕΞΑΡΣΗΣ είναι απλά ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ. Τι κάνουμε λοιπόν στις 5; Το αποδεχόμαστε και γυρνάμε πίσω σαν να μην τρέχει τίποτα;

Κατ'εμένα γονείς-μαθητές-εκπαιδευτικοί πολύ απλά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΑΥΤΟ. Αυτό σημαίνει ΚΑΝΕΝΑΣ μαθητής, ΚΑΝΕΝΑΣ εκπαιδευτικός στα σχολεία και διεκδίκηση μέτρων για ασφαλές άνοιγμα. Προσωπικά χαίρομαι που υπήρξαν περιπτώσεις όπου γονείς έκλεισαν σχολεία λόγω κρουσμάτων σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Εσείς το υποστηρίζετε αυτό; Ήσαστε δίπλα σε γονείς που έκλεισαν σχολεία γιατί φοβόντουσαν οι άνθρωποι για τα παιδιά τους και τη ζωή τους; Ήταν η ΟΛΜΕ δίπλα τους; Και ναι κανονικά αυτό πρέπει να γίνει να πάμε όλοι μαζί ένα κοινό μέτωπο μαζί με τους μαθητές και τους γονείς, να κλείσουμε τα σχολεία και να επιτρέψουμε άνοιγμα ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.

Αν αυτά δεν τα ξεκαθαρίσουμε και δεν τα λέμε ανοιχτά, δεν κάνουμε τίποτα. Εγώ μάλιστα θα περίμενα από την ΟΛΜΕ να "απειλεί" ακόμα και με μηνύσεις όχι μόνο την κυβέρνηση αλλά και την επιτροπή των "ειδικών" ώστε να τους ασκήσει πίεση αλλά και για να πείσει έτσι όχι μόνο τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς για την σοβαρότητα της κατάστασης. Ή και να προχωρήσει και δικαστικά-νομικά εναντίον τους αν αποφασίσουν τελικά άνοιγμα έτσι όπως το θέλουν. Όχι δεν λέω να εγκαταλείψει το εκπαιδευτικό κίνημα τις κινηματικές διαδικασίες (συλλαλητήρια, απεργίες) αλλά να εντάξει στο οπλοστάσιό του και το νομικό για ακόμα μεγαλύτερη πίεση. Γιατί δεν προτείνετε το ίδιο;

Συνεχίζεται...

Προμηθεύς Επαναστάτης

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα λοιπόν όπως καταλαβαίνετε δεν είναι μόνο να γίνουν συνελεύσεις αλλά και το τι προτείνει η κάθε παράταξη και ο καθένας μας αλλά και το κατά πόσο οι "ταξικές" δυνάμεις υποστηρίζουν την κοινή λογική. Γιατί συγγνώμη αλλά το να γυρίσουμε πίσω στα σχολεία έτσι όπως είναι η κατάσταση δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ. Και ακόμη περισσότερο είναι παράλογο αλλά και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ να πολεμάς και να συκοφαντείς όποιον το προτείνει. Εδώ μιλάμε για την ΖΩΗ μας και την ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ, την υγεία του ΛΑΟΥ. Αν δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε δύο τρία βασικά πράγματα τότε δεν γίνεται δουλειά.

Ένα παράδειγμα είναι ο ιδιωτικός τομέας. Ενώ θα έπρεπε κανονικά ο "ταξικός" συνδικαλισμός να παλεύει μέσα στους χώρους δουλειάς, ειδικά σε βιομηχανίες και μεγάλες επιχειρήσεις για ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ-ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ εκτός από τα απολύτως αναγκαία φυσικά (τροφοδοσία, υγεία, κοινή ωφέλεια) με λίγα λόγια για ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ LOCKDOWN (το ιταλικό προλεταριάτο μας έδειξε το δρόμο σε αυτό), όχι μόνο δεν το κάνει αλλά συκοφαντεί και πολεμάει όποιον το λέει.

Κανένας δεν έριξε την πρόταση αυτή στους εργαζόμενους και την εργατική τάξη από την αρχή, κανένας δεν δούλεψε πάνω σε αυτή ώστε να πείσει τους εργάτες και το λαό μάλιστα όποιον το πρότεινε σαν λύση τον χαρακτήριζαν....οπορτουνιστή ή ακόμα χειρότερα πράκτορα της κυβέρνησης. Πως μετά να πράξει ο λαός το σωστό, πως να καταλάβει; Και στην τελική ποιος είναι ο ρόλος των "ταξικών" δυνάμεων και των κομμουνιστικών κομμάτων αν δεν προσπαθούν να καθοδηγούν το προλεταριάτο και το λαό;

Προμηθεύς Επαναστάτης