Να χαράξουμε τον δρόμο που μετατρέπει
την «εξουθένωση» σε συλλογικό αγώνα που μπορεί να νικήσει!
Η 95η ΓΣ της ΔΟΕ πραγματοποιείται μετά από εκλογές, όπου οι άμαζες συνελεύσεις επιβεβαίωσαν τη διάλυση των συλλογικών μας διαδικασιών, με την ημερήσια διάταξη να κάνει λόγο μόνο για δύο θέματα. Το πρώτο, το νέο πειθαρχικό των δημοσίων υπαλλήλων,όπου ζητά, απλά, να επιστρέψουμε στον προηγούμενο νόμο. Αυτόν με τον οποίο στήθηκε η πανελλαδική «βιομηχανία» των 2.500 διώξεων, που έθεσε σε αργία τη Χρύσα Χοτζόγλου και επιχείρησε να κάνει το ίδιο και με άλλους συναδέλφους. Δεύτερο, το δημογραφικό πρόβλημα στην εκπαίδευση, όπου παρουσιάζονται μια σειρά σοβαρών ζητημάτων όπως η αδιοριστία, οι ελαστικές σχέσεις εργασίας, οι συγχωνεύσεις, η έλλειψη στοιχειωδών δικαιωμάτων, κυρίως στους αναπληρωτές, και η συνολική πολιτική των περικοπών που εφαρμόζεται στα σχολεία ως απόρροια του δημογραφικού και της κακής διαχείρισης της κυβέρνησης!
Όσο για το πρόγραμμα δράσης, γίνεται λόγος, απλά, για ανασφάλεια, εξουθένωση και απαξίωση του
έργου του εκπαιδευτικού! Δεν υπάρχουν πουθενά οι λέξεις απεργία και διαδήλωση! Δεν γίνεται λόγος για
την αξιολόγηση, τις διώξεις, τα πειθαρχικά, τις αυξήσεις στους μισθούς και τους
διορισμούς ως βασικούς στόχους πάλης ενός κινήματος που πρέπει να αναπτυχθεί!
Οι παρατάξεις που εκπροσωπούνται στο ΔΣ της ΔΟΕ θέτουν τον συσχετισμό
και τις έδρες στο ΔΣ ως τον πιο σημαντικό -
αν όχι τον μοναδικό σε πολλές περιπτώσεις – παράγοντα για να δει ο
κλάδος καλύτερες μέρες. Ο κυβερνητικός
συνδικαλισμός ( ΔΑΚΕ - ΔΗΣΥ – ΔΙΚΤΥΟ )
συμφωνεί, επί της ουσίας, με την
κυβερνητική βαρβαρότητα και κάνει προτάσεις βελτίωσης, στις, δήθεν,
αστοχίες του υπουργείου και της κυβέρνησης. Απ’ την άλλη οι παρατάξεις που
αναφέρονται στους αγώνες και στα κινήματα καλλιεργούν την αυταπάτη ενός μαχητικού,
αριστερού ΔΣ που θα βγάλει το «φίδι απ’ την τρύπα» και θα οδηγήσει τον κλάδο σε
νίκες χωρίς μαζικές συνελεύσεις, με τον συνδικαλισμό της ανάθεσης, του viber, των συναντήσεων με
τους υπουργούς και τις διαδικτυακές ημερίδες. Η στάση όλων των δυνάμεων στο πολλαπλό βιβλίο έδειξε τη γραμμή της
υποταγής. Η ΔΟΕ απ’ τη μια να καλεί τους
συναδέλφους να διαλέξουν βιβλίο ενώ ΠΑΜΕ και Παρεμβάσεις να ζητούν απλά χρόνο
για να διαλέξουμε…αργότερα!
Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών πιστεύουμε ότι ο μόνος δρόμος που έχει προοπτική, που
μπορεί να μας οδηγήσει σε πραγματικές
νίκεςείναι αυτός του αγώνα.Της
συγκρότησης κεντρικής, απεργιακής μάχης.
Είναι ανάγκη να ζωντανέψουμε ξανά τη φλόγα των συλλογικών μας διαδικασιών, των μαζικών γενικών συνελεύσεων. Να
πάρουμε αποφάσεις για διαδηλώσεις και
απεργίες, που θα στηριχτούν με απεργιακές
επιτροπές και απεργιακά ταμεία. Να πάρουμε κατά τόπους πρωτοβουλίες και να
πιέσουμε δημιουργώντας κινηματικά γεγονότα. Αυτήν την κατεύθυνση ακολουθήσαμε στη μεγάλη μάχη ενάντια στην αργία
της Χρύσας για να γυρίσει στο σχολείο της. Αυτή μπορεί να δώσει προοπτική στη
σημερινή βάρβαρη πραγματικότητα.
Στο πλαίσιο της φτωχοποίησης, των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και της
φασιστικοποίησης της δημόσιας και κοινωνικής ζωής, εξελίσσεται η πιο άγρια, ταξική επίθεση στην εκπαίδευση των τελευταίων
ετών. Αξιολόγηση, πειθαρχικά, διώξεις και αργίες για τους εκπαιδευτικούς.
ΕΒΕ, τράπεζα θεμάτων, πολλαπλό βιβλίο, Ωνάσεια σχολεία, τεχνικά γυμνάσια,
εθνικό απολυτήριο και τηλεκπαίδευση για τους μαθητές. Απέναντι στη επίθεση θα σταθούμε και θα απαντήσουμε με τη γραμμή της
πάλης, του ανυποχώρητου αγώνα ως τον μόνο δρόμο που μπορεί να φέρει νίκες.
·
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΟΛΩΝ
ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
·
ΠΑΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΩΝ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ
ΧΡΥΣΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ
·
ΑΥΞΗΣΕΙΣ
ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 13ου και 14ου
·
ΜΑΖΙΚΟΙ
ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ – ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
·
ΟΧΙ ΣΤΑ
ΩΝΑΣΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ
·
ΛΕΥΤΕΡΙΑ
ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου