Πραγματοποιήθηκε μαζική πορεία περίπου 1000 ατόμων, σήμερα
Τρίτη 19 με κάλεσμα στο Άγαλμα Βενιζέλου με συμμετοχή από οργανώσεις και
συλλογικότητες της αριστεράς,
συνδικαλιστικά σχήματα και σωματεία και αναρχικά
σχήματα και μαζικοποιήθηκε από εκπαιδευτικούς, μαθητές, φοιτητές και
εργαζόμενους ενάντια στο νέο αντιδραστικό πολυνομοσχέδιο που εν μέσω πανδημίας
κατακρεουργεί τα δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών, γεμάτο ποινές και νέες
μορφές χειραγώγησης, ακόμη περισσότερους ταξικούς φραγμούς διαμορφώνοντας έτσι
ΑΕΙ και σχολεία χωρίς ελευθερίες και αγώνες.Αντίσταση - οργάνωση – αγώνας
Μόνιμη και σταθερή δουλειά, μισθοί, ασφάλιση-περίθαλψη, σπουδές, ελευθερίες ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
Με σωματεία όργανα αντίστασης και διεκδίκησης ενάντια στην υποταγή, τη συνδιαχείριση και το συμβιβασμό
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου