Τα σχολεία ανοίγουν κανονικά με το πέρας των διακοπών με αύξηση των διαγνωστικών τεστ(self, rapid) για μαθητές κι εκπαιδευτικούς, εμβολιασμένους κι ανεμβολίαστους. Τους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς, που πληρώνουν απ’ την τσέπη τους τα πάντα, είναι σαν να τους τιμωρεί με βαρύ πρόστιμο. Όλα αφορούν στη διάγνωση και δεν υπάρχει τίποτε για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας πλην της μάσκας και του αντισηπτικού. Η κυβέρνηση συνεχίζει
να κάνει ό,τι έκανε και να αρνιέται πεισματικά να πάρει μέτρα για την αποσυμφόρηση των σχολικών τάξεων. Αυτό θα σήμαινε μείωση των μαθητών ανά τμήμα, μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών, αναδιαμόρφωση και μείωση της ύλης των μαθημάτων. Όλα αυτά σημαίνουν πως θα έπρεπε να αναθεωρήσει την πολιτική της.Αντίθετα, η πανδημία της δίνει ευκαιρία να περάσει με
άνεση ό,τι θέλει. Δεν προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς και προχωράει ακάθεκτη με την
ΕΒΕ και την Τράπεζα θεμάτων. Η εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης δεν
επιτρέπει την προστασία της υγείας μαθητών κι εκπαιδευτικών.
Τα σχολεία είναι κι αυτά εκκολαπτήρια του κορονοϊού.
Αποστάσεις και καθαρισμός δεν υπάρχει. Τα διάφορα πρωτόκολλα ουσιαστικά δεν
εφαρμόζονται γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα. Οι μαθητές κι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούνται
ως πειραματόζωα στο μεγάλο πείραμα για ανοσία αγέλης.
Πριν το κλείσιμο για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές,
η υπουργός και τα στελέχη του υπουργείου δήλωναν με κάθε ευκαιρία πως τα
σχολεία θα ανοίξουν κανονικά. Βλέποντας, τα κρούσματα να αυξάνονται, πριν
ξεφύγουν εντελώς τα νούμερα και γίνουν απαγορευτικά και μη διαχειρίσιμα, η
υπουργός έσπευσε να ανακοινώσει τις αποφάσεις της. Σε αυτή τη φάση, δεν
επιλέγει την τηλε-«εκπαίδευση», όχι κυρίως για τεχνικούς λόγους που είναι
υπαρκτοί, αλλά γιατί το κλείσιμο των σχολείων θα σήμαινε πως η διαχείριση της
πανδημίας δεν απέδωσε αλλά και γιατί οι νόμοι της εφαρμόζονται σε ανοιχτά
σχολεία. Επομένως τα σχολεία ανοίγουν για να εφαρμοστεί η πολιτική της. Το
δίλημμα δια ζώσης ή τηλε-«εκπαίδευση» δεν έχει για την κυβέρνηση παιδαγωγικό
χαρακτήρα. Κάθε φορά επιλέγει αυτό που τη βολεύει.
Σε ότι αφορά στην τηλε-«εκπαίδευση» αποδεικνύεται πως
είναι ένα αντιδραστικό πολυεργαλείο. Η δήλωση Γεραπετρίτη πως «εάν για κάποιες ημέρες δεν μπορεί ένας
δάσκαλος να βρεθεί στην τάξη με φυσική παρουσία, τότε να λειτουργήσει
η τηλε-«εκπαίδευση» σημαίνει πολύ απλά πως η
αναρρωτική άδεια συνοδεύεται με εργασία.
Τα σχολεία
ανοίγουν αλλά για πόσο θα παραμείνουν ανοιχτά; Το σίγουρο είναι πως είμαστε
αντιμέτωποι με την πανδημία που θερίζει ζωές και την κυβέρνηση που θερίζει
δικαιώματα. Ο αγώνας για μέτρα για
την προστασία της υγείας μας και η πάλη για την ανατροπή της κυβερνητικής
πολιτικής πάνε μαζί.
·
Να σταματήσει ο
χαρτοπόλεμος και οι εικονικές κλιμακώσεις από τα σωματεία. Να καλέσουν σε
αγώνα!
·
Διεκδικούμε μικρά
τμήματα – καθαρισμό των σχολείων - προσλήψεις εκπαιδευτικών και υγειονομικών –
δωρεάν τεστ για όλους (κόντρα στον διαχωρισμό εμβολιασμένων – ανεμβολίαστων) –
άνοιγμα ΜΕΘ και δομών Υγείας.
·
Να ανακληθούν οι
συμπτύξεις τμημάτων – όχι σε συνδιδασκαλία λόγω νόσησης εκπαιδευτικών – όχι σε
υπερωρίες – άδειες στους νοσούντες συναδέλφους,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου