ΝΑ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΕΟΣ ΓΥΡΟΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΕΑ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ! ΚΑΤΩ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ
10+1
ΣΗΜΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ
Ο «κύβος ερρίφθη». Όταν ο αντίπαλος
σου επιτίθεται πρέπει σαν κλάδος να ετοιμαστείς και να δώσεις τη μάχη. Αποτελεί
μονόδρομο για όλους τους εργαζόμενους. Μπαίνουμε μαζικά ΟΛΟΙ στην μάχη
γνωρίζοντας ότι:
1. Η αξιολόγηση αποτελεί πολυεργαλείο
και πυρήνα στην πολιτική του συστήματος στην εκπαίδευση.
α) Θέλει τους μαθητές ταξικά
κατηγοριοποιημένους, χωρίς δικαιώματα, για να «αποδέχονται» πιο εύκολα την
-αυριανή- εργασιακή εκμετάλλευση.
2.
Το ζήτημα αυτό ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ τους νεοδιόριστους, αλλά το σύνολο του
κλάδου. Η
σαλαμοποίηση που προωθεί γίνεται ακριβώς για να το περάσει με μεγαλύτερη
ευκολία.
3.
ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει «καλή», «άλλη», «μη τιμωρητική» κτλ αξιολόγηση. Η αξιολόγηση αποτελεί οργανικό
κομμάτι της επίθεσης. ΑΡΑ οι προεκλογικές υποσχέσεις ότι «εμείς δε θα την
εφαρμόσουμε» δεν αντιστοιχούν στη φάση που βρίσκεται και απαιτεί το σύστημα,
γι΄ αυτό και είναι κούφιες. Εξάλλου συνοδεύονται από
δεσμεύσεις ότι θα εφαρμόσουν τη δική τους, την «καλή» αξιολόγηση, την αποτίμηση
του εκπαιδευτικού έργου. Όπως και οι προτάσεις που ακούγονται για «ουσιαστική
επιμόρφωση», βάζουν την αξιολόγηση από το παράθυρο.
4.
Αποτελεί μονόδρομος για τον κλάδο να δώσει μια ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΧΗ με ΣΤΟΧΟ
την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της αξιολόγησης, αλλά και για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς! Οι
ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ) ΗΔΗ έχουν δείξει ότι δε θέλουν να δώσουν τέτοια μάχη. Η
ευθύνη έχει περάσει στα πρωτοβάθμια σωματεία.
5. Κεντρική μάχη για μας σημαίνει:
α) Μαζικές Γενικές Συνελεύσεις
για να συμμετάσχει ενεργά ο κλάδος στο αγώνα, για να σπάσει η ανάθεση
β) Διαδηλώσεις για να
συγκροτηθούμε σε σώμα και φωνή που διεκδικεί και αντιστέκεται!
γ) ΑΠΕΡΓΙΑ γιατί τα παραπάνω μένουν λειψά χωρίς την
απεργιακή προοπτική. Γιατί έτσι έχουν κατακτήσει διαχρονικά οι εργαζόμενοι τα
δίκια τους.
6.
Για να γίνουν όλα αυτά χρειάζεται ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ των πρωτοβάθμιων ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ. Που με τις συνελεύσεις
τους θα προχωρήσουν και θα οργανώσουν τον αγώνα.
7.
Οι εργαζόμενοι, όταν καλούνται να δώσουν έναν αγώνα, απευθύνονται στους συμμάχους
τους! Να απευθυνθούμε για στήριξη στους γονείς και τους μαθητές μας! Να
διαδηλώσουμε από κοινού για τα κοινά αιτήματά μας!
8.
Στο πλαίσιο των παραπάνω τα πρωτοβάθμια σωματεία οφείλουν να στήσουν
από τις Γενικές Συνελεύσεις ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ με συναδέλφους για παρεμβάσεις
στα σχολεία και οργάνωση του αγώνα. Να ενεργοποιηθούν ή να φτιαχτούν -όπου
δεν υπάρχουν- ΑΠΕΡΓΙΑΚΑ ΤΑΜΕΙΑ για την οικονομική στήριξη του αγώνα.
9.
Να είμαστε σίγουροι ότι ένας τέτοιος
αγώνας ξεπερνά τα «όρια νομιμότητας» του συστήματος. Είμαστε βέβαιοι ότι θα
΄χουμε απέναντί μας όλο τον μηχανισμό καταστολής και προπαγάνδας του. Γι΄ αυτό
είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε και τους δικούς μας τρόπους εξώστρεφης
απεύθυνσης στην κοινωνία.
10.
Μέσα στο παραπάνω πλαίσιο στηρίζουμε και όποια άλλη δευτερεύουσα μορφή
αναδειχθεί και βοηθά να στηριχθεί ο αγώνας και ευνοεί την κατεύθυνση της
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΧΗΣ.
10+1.
Έχουμε μπροστά μας μια δύσκολη μάχη. Όμως οι 180.000 εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί, με το λαό
στο πλάι μας έχουμε τη δύναμη να στήσουμε και να οργανώσουμε έναν νικηφόρο αγώνα.
Η απεργία και οι διαδηλώσεις στις 15/2
να αποτελέσουν ένα βήμα ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ της αντίθεσης του κλάδου στην
αξιολόγηση και για αυξήσεις στους μισθούς! Να συνεχίσουμε με νέες
Γενικές Συνελεύσεις στα Πρωτοβάθμια Σωματεία για νέα ΑΠΕΡΓΙΑ, αμέσως μετά τις
15/2. Να οργανώσουμε τον συντονισμό τους.
ΞΑΝΑ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΑΠΕΡΓΙΑ - ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ-ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΤΑΜΕΙΟ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ Α’ ΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου